Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, sat BISTRET si satul Plosca, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA PUBLICA DE APA UZATA( CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE) in sat BISTRETU NOU, COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ
Anunt de participare numarul 90648/12.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BISTRET (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Localitatea Bistret, str, Principala, com.Bistret, jud. Dolj, Localitatea: Bistret, Cod postal: 207065, Romania, Punct(e) de contact: Ionica Cristiana, Tel.0251355011, In atentia: Dna Ionica Cristiana, Email: [email protected], Fax: 0251355550
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, sat BISTRET si satul Plosca, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA PUBLICA DE APA UZATA( CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE) in sat BISTRETU NOU, COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii comuna Bistret, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde, executia lucrari: Modernizare drumuri comunale Bistret si Plosca
Alimentare cu apa in sistem centralizat in satul Bistretu Nou
Canalizare apa uzata si statie de epurare in satul Bistretu nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALESAT BISTRET SI SATUL PLOSCA, INFIINTARERETEA PUBLICA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA PUBLICA DE APA UZATA( CANALIZARE SI STATIE EPURARE) IN SAT BISTRETU NOU, COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ, conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 9, 005, 206RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE IN VALOARE DE 70.000 LEI, VALABILA 90 zile, se poatesolicita prelungirea perioadei de valabilitate a oferteisi garantiei de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala FEADRBugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE, se poate solicita ca asociereasa fie legalizata-fara a se forma o noua persoana juridica, asociatii raspund solidar fata de achizitor de ducerea la indeplinire a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA IN FORMULAR 12A
DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181/ DIN OUG 34/2006 FORMULAR 12B
DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANTLA PROCEDURA FORMULAR 12C
CERTIFICATE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA;
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Prezentare:
- Formular IG_CA - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri
cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 18.000.000 lei.
- Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
- Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
- Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate sunt: - date privind deschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi;
- au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate;
- au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic;
- au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii;
- operatorul economic figureaza/nu figureaza in CIP, istoricul incidentelor de plati majore inregistrate la CIP;
- Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luniOfertantul are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate scrisorile de bonitate din partea bancilor si documentele prin care demonstreaza existenta resurselor financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 18.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 12 F - Decl.cu princip.lucrari din ultimii 5 aniFormular nr. 12 F 1* - Fisa experienta similara- Formular R_C Recomandare/certificare, in original sau copie legalizata
cu denumirea , valoarea , perioada de derulare;modul de indeplinire a obligatiilor contractualedaca au fost inregistrate: neconformitati in indeplinirea contractului cazuri de accidente tehnice receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.
Dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin cate o lucrare similara, precum si recomandari din partea beneficiarilor privind calitatea executiei, Formular nr. 12 H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariFormularului nr. 12 H si anexei acestuia cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Formular nr. 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereFormularului nr. 12 I si anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile directsi a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie (RTE, CQ), - Curriculum vitae responsabil de contractCurriculum vitae responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizataLegitimatie responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizataContract de munca responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)Certificat de autorizare responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca responsabil calitate (CQ), in copie legalizata
Formularului nr. 12 F si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri - 6.000.000 lei.- pentru lucrari alimentare cu apa -500.000 lei.pentru canalizare si statie de epurare - 700.000 lei.detinerii unui aparat de sudura tevi din polietilena (PE), polipropilena (PP), a unui aparat de sudura prin electrofuziune fitinguri din polietilena (PE), polipropilena (PP), a utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor de drumuri (statie de producere mixturi asfaltice, statie de producere betoane, utilaje/instalatii pentru punerea in opera mixturi asfaltice/betoane )Asigurarii cu laborator de grad corespunzator pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, laborator propriu sau contract de prestari servicii cu un laborator de gradul solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Procedurile tehnicede executie a lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Planulpropriu de protectie a muncii si PSI pentru lucrare
15%
Descriere:
5.
planul propriu de protectiea mediului pentru lucrare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 12:00
Locul: REGISTRATURA CONSILIULUI LOCAL BISTRET, DIN COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL A A FI PREZENT LA DESCHIDERE, PRIN REPREZENTANTII SAIIMPUTERNICITISA PARTICIPE LA SESIUNEA DE DESCHIDERE A OFERTELOR CF. FORMULAR IMP, reprezentantul ANRMAP SI FEADR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala FEADR
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire completa se poate ridica in zilele lucratoare, zilnic intre orele 8 si 16 de la Registratura Consiliului Local Bistret, in baza unei solicitari scrise, depusecu 24 de ore in prealabil.Relatii suplimentare la telefon: 0251355011 sau 0251355550 sau email : [email protected] motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi publicata electronic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: CURTEA DE APEL CRAIOVASECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Denumire: CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILORAdresa: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile calendaristice de la notificarea de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIAT CONSILIUL LOCAL BISTRET
Adresa postala: COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ, COD 207065, Localitatea: BISTRET, Cod postal: 207065, Romania, Tel.0251/355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 08:04