Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat:,, Modernizare drumuri comunale si ulite, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Modernizare camin cultural in satul Ohaba, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar de tip


Anunt de participare numarul 105909/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LAPUGIU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI LAPUGIU DE JOS JUD. HUNEDOARA)
Adresa postala:  Str. Principala, Nr.60, Localitatea:  Lapugiu de Jos, Cod postal:  337280, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TRAIAN CHIOREAN, Tel. 0254-281767, Email:  [email protected], Fax:  0254-281782, Adresa internet (URL):  http: //www.primarialapugiudejos.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: , , Modernizare drumuri comunale si ulite, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Modernizare camin cultural in satul Ohaba, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar de tip After School in comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Lapugiu de Jos, Judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari pentru obiectivul: Proiect Integrat: ?Modernizare drumuri comunale si ulite, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Modernizare camin cultural in satul Ohaba, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar de tip After School in comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat: , , Modernizare drumuri comunale si ulite, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Modernizare camin cultural in satul Ohaba, comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara; Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar de tip After School in comuna Lapugiu de Jos, judetul Hunedoara"
Valoarea estimata fara TVA: 9, 502, 767RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare daca este cazul, conform lit. i) art. 122 din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie ? 50000 leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare FEADR, Programul PNDR , Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala emis de DGFP care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat.Certificat de atestare fiscala emis de Primarie care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere autentificata, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de ORC care sa confirme ca are in obiectul de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei si nu are inscrise mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Asigurare profesionala a operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila la data deschiderii ofertei, in copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009 inregistrate la D.G.F.P cu profit net pe fiecare an conform bilantului contabil pozitiv.Cifra de afaceri in domeniul licitat, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 928.000 lei pentru proiectare, respectiv 18.000.000 lei pentru executie.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Scrisoare de confirmare de fonduri emisa in lei in valoare de 25% din valoarea lucrarilor de constructii supuse licitatiei, valabila pe toata durata executarii contractului. Identificare financiara completat de banca. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte formularele, iar cerinta minima privind cifra de afaceri trebuie indeplinita cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin: 1 lucrare de 8.100.000 lei modernizare drumuri; 1 lucrare de 624.000 lei modernizare camin cultural; 1 lucrare de 280.000 lei infiintare si dotare centru tip After School, valori fara TVA, lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarea licitata.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Prestarea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin: 1 serviciu de 347.000 lei de modernizare drum; 1 serviciu de 33.400 lei de modernizare camin cultural, 1 serviciu de 16.500 lei, de infiintare si dotare centru de tip After school, valori fara TVA, servicii similare ca natura si complexitate cu serviciul licitat.Demonstrarea experientei similare executie, proiectare.Informatii privind personalul angajat.Echipa de executie lucrari - min 5 experti cheie-ingineri cu vechime de minim 5 ani in executie: Sef de santier; Loctiitor sef de santier; RTE; Responsabil controlul calitatii;Ing. topograf.Echipa de proiectare Drum - min 5 experti cheie cu o vechime de minim 5 ani in proiectare: 4 ing. drumuri si poduri-unul cu certificat de manager de proiect;1 ing. geodezie si cadastru, cu drept de semnatura.Echipa de proiectare Camin cultural+After school - 4 experti cheie cu vechime de minim 5 ani in proiectare: 1 arhitect cu drept de semnatura ; 1 ing. constructii civile; 1 ing. instalatii in constructii; 1 ing. instalatii electrice, cu atestat ANRE.Asistenta tehnica din partea proiectantului 1 inginer constructii civile si 1 inginer constructii drumuri si poduri.Pentru Proiectare-logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software, dovada detinerii acestora.
Pentru Executie-dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor; autorizatia laboratorului de incercari propus.Informatii privind subcontractantii, Atestari profesionale, Standarde: ISO 9001, ISO 14001, ISO18001 sau echivalentul lor pentru activitati de proiectare si executie lucrari constructii, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 11:00
Locul: Comuna Lapugiu de Jos str. Principala, nr.60, cod postal 337280, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, comisia, reprezentantii CRPDRP, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura 3.2.2.- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ofertantul este invitat (nu este obligat), sa viziteze si sa inspecteze amplasamentul lucrarii si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punctul sau de vedere, a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren. Cerintele minime de calificare sunt atasate la anuntul de participare. Intreaga documentatie de atribuire este disponibilape site-ul: www.e-licitatie.ro anexata integral prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510207, Romania, Tel. 0258/810289, Email:  [email protected], Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Lapugiu de Jos (Primaria Comunei Lapugiu de Jos, Jud. Hunedoara)
Adresa postala:  str. Principala, nr.60, Localitatea:  Lapugiu de Jos, Cod postal:  337280, Romania, Tel. +40 (0) 254 281.767, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 254 281.782
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 20:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer