Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Proiect integrat: "Modernizare drumuri de interes local; prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar; dotare camin cultural" in comuna Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu"


Anunt de participare numarul 106945/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)
Adresa postala:  Primaria COMUNEI ADUNATII COPACENI, Localitatea:  Adunatii-Copaceni, Cod postal:  087005, Romania, Punct(e) de contact:  CIUCA CONSTANTIN BRATU, Tel. 0246282176, Email:  [email protected], Fax:  0246282176, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA ADUNATII COPACENI
Adresa postala:  COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  ADUNATII COPACENI, Cod postal:  087005, Romania, Punct(e) de contact:  primaria adunatii copaceni, Tel. 0246282176, In atentia:  Ciuca Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0246282176
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA ADUNATII COPACENI
Adresa postala:  COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  ADUNATII COPACENI, Cod postal:  087005, Romania, Punct(e) de contact:  primaria adunatii copaceni, Tel. 0246282176, In atentia:  Ciuca Constantin, Email:  [email protected], Fax:  0246282176
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Proiect integrat: "Modernizare drumuri de interes local; prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar; dotare camin cultural" in comuna Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drumuri de interes local; prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar; dotare camin cultural in comuna Adunatii Copaceni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare constructie drumuri de interes local; Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar; Dotare camin cultural
Valoarea estimata fara TVA: 9, 454, 436RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
-garantia de participare al licitatie in valoare de 180.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile OUG 34/2006; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 in conformitate cu prevederile OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in conformitate cu prevederile OUG 34/2006; Certificat constatator emis de catre ORC; documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; documentele de infiintare ale operatorului economic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 18.000.000 lei; Date privind situatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008, 2009 (bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrate la Administratia financiara);;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani
- Lista serviciilor prestate in ultimii 3 (trei) ani
- Declaratie privind utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani cf.art.188(3)OUG 34/2006
- Informatii referitoare la personalul de conducere
- Informatii privind subcontractantii
- Informatii privind asociatii
- Standarde de asigurare a calitatii(ISO 9001; OHSAS 18001; S.A. 8000:2008)
- Standarde de protectia mediului(ISO 14001)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri specifice minim necesare: Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului; Declaratie pe propria raspundere privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor; Operatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii cinci ani a indeplinirii unor contracte de servicii de proiectare pt. construire/modernizare drumuri (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 325.000 lei), servicii de proiectare pt constructii civile(cel putin un contract finalizat in valoare de minim 16.000 lei), lucrari de construire/modernizare drumuri (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 8.100.000 lei), lucrari de constructii civile (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 730.000 lei). Se vor prezenta contractele de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor. Pentru contractele de proiectare se vor prezenta copii dupa contractele de proiectare si recomandari in original sau copie certificate ?Conform cu originalul?; Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO- 9001 valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 10:00
Locul: Sediul primariei Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor; comisia de evaluare; Observatorii desemnati de catre U.C.V.A.P; Observatori desemnati de APDRP- CRPDRP3 Sud Muntenia; Persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala ? masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
fisierele ce contin caietele de sarcini au dimensiuni mai mari de 5 MB si nu pot fi incarcate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA IMEDIAT URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  COM. ADUNATII COPACENI JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  ADUNATII COPACENI, Cod postal:  087005, Romania, Tel. 0246282176, Email:  [email protected], Fax:  0246282176
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer