Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTUCTURII PENTRU ORGANIZAREA TARGULUI SAPTAMANAL , INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR DE TIP AFTER SCHOOLL IN COMUNA MASTACANI, JUD. GALATI
Anunt de participare numarul 113364/23.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MASTACANI (PRIMARIA MASTACANI)
Adresa postala: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Localitatea: Mastacani, Cod postal: 807190, Romania, Punct(e) de contact: ILIE DANUT, Tel. 0236346503, Email: [email protected], Fax: 0236346980, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTUCTURII PENTRU ORGANIZAREA TARGULUI SAPTAMANAL , INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR DE TIP AFTER SCHOOLL IN COMUNA MASTACANI, JUD. GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA MASTACANI, JUD. GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT INTEGRAT MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTUCTURII PENTRU ORGANIZAREA TARGULUI SAPTAMANAL , INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR DE TIP AFTER SCHOOLL IN COMUNA MASTACANI, JUD. GALATI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE , ASISTENTA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI :
Conforma caietului de sarcini Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executia lucrarilor pentru PROIECT INTEGRAT MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTUCTURII PENTRU ORGANIZAREA TARGULUI SAPTAMANAL , INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR DE TIP AFTER SCHOOLL IN COMUNA MASTACANI, JUD. GALATI.
Obiectul contractului cuprinde urmatoarele : - Proiectare si asistenta proiectantului : modernizare drumuri in loc. Mastacani- Proiectare si asistenta proiectantului pentru amenajarea infrastucturii pentru organizarea Targului Saptamanal- Executie lucrari pentrumodernizare drumuri in loc. Mastacani- executie lucrari pentru amenajarea infrastucturii pentru organizarea Targului Saptamanal
Valoarea estimata fara TVA: 9, 504, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 150000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI (FARA TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR PRIN FEADR MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE AUTENTIFICATA PENTRU CASTIGATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONANTA, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL DE STAT, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE PENTRU SEDIUL PRINCIPAL SI PENTRU TOATE PUNCTELE DE LUCRU DECLARATE, CAZIER FISCAL / CERTIFICAT ECHIVALENT PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE IN SCOPURI TVA (CIF), CERTIFICAT CONSTATATOR. CAZIER JUDICIAR AL SOCIETATII IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII DOCUMENTELOR DE CALIFICARE, CAZIER JUDICIAR AL ADMINISTRATORULUI IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII DOCUMENTELOR DE CALIFICARE, CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA IN CONF. CU ANEXA LA ORDIN NR. 314/12.10.2010 EMISA DE ANRMAP, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. PERSOANE JURIDICE/STRAINE - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE PENTRU OFERTANTUL PRINCIPAL SI ASOCIATI : DOCUMENTE EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA JURIDICA IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT VALABIL PENTRU ANUL 2010 PRECUM SI UN CERTIFICAT DE REZIDENTA FISCALA VALABIL PENTRU ANUL CALENDARISTIC IN CURS.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- IDENTIFICAREA FINANCIARA- BILANTURI CONTABILE, CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE, TOATE ANEXELE PE ULTIMII 3 ANI- FISA DE INFORMATII GENERALE- CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE CEL PUTIN 18.000.000 LEI ( PE TOTAL IN CAZUL SOCIETATILOR MIXTE/ CONSORTIILOR/ASOCIERILOR SAU PENTRU O SINGURA FIRMA IN CAZUL UNUI SINGUR OFERTANT)- LICHIDITATE GENERALA CEL PUTIN EGALA CU 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL TREBUIE SA ANEXEZE OBLIGATORIU UNUL SAU MAI MULTE DOCUMENTE NUMAI IN ORIGINAL EMISE DE BANCA CU MAXIM 6 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA A DEPUNERII DOCUMENTELOR DE CALIFICARE PRIN CARE SE CONFIRMA ACCESUL LA FACILITATILE DE CREDIT IN SUMA DE CEL PUTIN 2.000.000 LEI PENTRU REALIZAREA PARTIALA A CONTRACTULUI- OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE CA IN CAZUL IN CARE SUNT DESEMNATI CASTIGATORI AI PROCEDURII SE OBLIGA CA PANA LA SEMNAREA CONTRACTULUI SA INCHEIE O POLITA DE ASIGURARE A PROIECTANTULUI IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE VALABILA PE TOATA PERIOADA DE PRESTARE A SERVICIILOR SI SUMA EGALA CU VALOAREA SERVICIILOR DE PROIECTARE (MIN 390.000LEI)- DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTII NU AU DATORII, DEBITE REZULTATE DIN CONTRACTE ANTERIOARE;IN CAZUL UNEI ASOCIERI, FIECARE ASOCIAT ESTE OBLIGAT SA PREZINTE ACEASTA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR SERVICII/LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3/5 ANI. DOVADA SE FACE PRIN PREZENTAREA URMATOARELOR DOCUMENTE: - CONTRACTELE PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI- PROCESELE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA SERVICIILOR DE PROIECTARE/LUCRARILOR CAT SI PROCESELE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR- RECOMANDARI SEMNATE DE BENEFICIAR-DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL PROPUS PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI-DECLAREATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI-DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI
- INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
- INFORMATII PRIVIND ASOCIATII
- DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDEREA PRIVIND RESPECTAREA CONDITIILOR DE MUNCA SI PROTECTIA MUNCII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat min.un contract de proiectare drumuri(min.291000lei fara tva), un contract de exec lucrari de modernizare drumuri(min 7270867faratva)si cu o complexitate similara, un contract de proiectare pt amenajare infrastructura targ saptamanal de min.75620lei fara tva si un contractde exec lucrari care sa includa amenajari peisagiste, dotari cu mobilier urban, spatii de joaca pt copii, iluminat cu o val de min 1000000 leifara tva si cu o complexitate similara sau prin prezentarea unui singur contract ce indeplinestecumulativ cerintele mentionate.Se vor prezenta : contracte pt.proiectare si exec lucrari, P.V. de receptie la terminarea serv de proiectare si p.v. de receptie la terminarea lucrarilor, recomanadarisemnate de beneficiar.2-Operatorul ec. va facedovada ca detine personalul pt proiectare: ing.proiectant drumuri, arhitect urbanist, arhitectpeisagist, ing. proiectant instalatii electrice, expert financiar. Pentru executie: sef santierdrumuri, sef santier amenaj. spatii verzi, ing horticol, un atestat RTE(echivalent)pt lucrari drumuri si unul pt instalatii electrice, min un atestat CQ pt management, manager proiect.Se vor atasa documente atestatoare.Verificarea proiectului-verificatori tehnici atestati pt toate domeniileaferente contractului.Cerinte minime utilaje: 2 buldoexcavatoare, 2 echipamente tip autogreder, un echipament finisare asfalt, 2 basculante, 2 echipamente miniexcavator, un excavator senile, un buldozer, o cisterna, un echipament pt det. capac.portante, un echipament pt det planeitatii, rugozitatii, un laborator de grd 2, 3 autoutilitarept transport, o nacela electrica pt lucru inaltime min 12m, o masina inasamantat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
VOR FI SELECTATI OPERATORII ECONOMICI CALIFICATI , PRIORITIZATI IN ORDINEA DESCRESCATOARE A VALORII CONTRACTELOR DE LUCRARI, PREZENTATE IN FORMULARUL F10 - LISTA PRINC.LUCRARI EXEC. IN ULTIMII 5 ANI
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
50%
Descriere: ponderea tehnica a ofertei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 13:00
Locul: PRIMARIA MASTACANI , JUD. GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII MANDATATI AI OFERTANTILOR, UCVAP SI CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, PRIN FEADR MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
STUDIILE DE FEZABILITATE POT FI CONSULTATE LA CONSILIUL LOCAL (PRIMARIA MASTACANI, JUD. GALATI )
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA TG BUJOR - CALE DE ATAC
Adresa postala: STR. JUSTITIEI NR. 4, TG. BUJOR, JUD. GALATI, Localitatea: TG BUJOR, Cod postal: 805200, Romania, Tel. 0236/340.749
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL (PRIMARIA) MASTACANI
Adresa postala: MASTACANI, JUD. GALATI, Localitatea: MASTACANI, Cod postal: 807190, Romania, Tel. 0236/346503, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 12:31