Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT PLENITA-CARAULA
Anunt de participare numarul 105851/11.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Plenita-Caraula-Perisor,
Adresa postala: Comuna Plenita, Judetul Dolj, strada Traian, nr 34, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Puiu Calafeteanu, Tel. 0251/368086, Email: [email protected], Fax: 0251/368086, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT PLENITA-CARAULA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Plenita si Comuna Caraula
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului , Servicii de consultanta in managementul investitiei si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat Plenita Caraula, in conformitate cu listele de lucrari anexate: Asfaltare Drum comunal Plenita-Caraula si drumuri interioare, Extindere sistem alimentare cu apa comuna Caraula, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare Plenita-Caraula, Constructie Centru social Caraula, Reabilitare, modernizare si dotare Camin CulturalCaraula
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului , Servicii de consultanta in managementul investitiei si lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat Plenita Caraula, in conformitate cu listele de lucrari anexate: Asfaltare Drum comunal Plenita-Caraula si drumuri interioare, Extindere sistem alimentare cu apa comuna Caraula, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare Plenita-Caraula, Constructie Centru social Caraula, Reabilitare, modernizare si dotare Camin CulturalCaraula
Valoarea estimata fara TVA: 18, 953, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare- 300000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR - Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata in conditiile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, existenta pe Lista Contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului SAPARD si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos, existenta in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 97(1) din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea / indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006: certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul localdeclaratie privind calitatea de participant la procedura, cazier fiscal eliberat de DGFP, cazier judiciar/certificate echivalent, copie dupa CUI, certificate constatator eliberat de ORC valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuprinzand cifrade afaceri din ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009.
Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizat de autoritatile abilitate in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv, cifra de afaceri pe ultimii 3(trei) ani calendaristici(2007, 2008, 2009) este mai mare sau egala 34.000.000 RON pentru executantul lucrarii, iar pentru prestatorul de servicii(proiectare+consultanta)cifra de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici(2007, 2008, 2009)este mai mare sau egala cu 2.500.000 RON. Scrisoare de bonitate eliberata de catre o banca cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resure reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de la banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 90 de zile in valoare de 8.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? insotita certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Se solicita recomandari pentru lucrarile reprezentative declarate. Recomandarile vor contine perioada de executie, locul de executie, calificativul acordat de beneficiar, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati.Pentru proiectare : Anexa 7??Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Se solicita recomandari pentru serviciile reprezentative declarate. Recomandarile vor contine perioada de prestare, locul de prestare, calificativul acordat de beneficiar, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: - asfaltare drumuri in valoare totala de minim 7.000.000 RON.- constructie sistem alimentare cu apa in valoare totala de minim 140.000 RON.- constructie sistem canalizare cu statie de epurare in valoare totala de minim 7.000.000 RON.- lucrari constructii civile in valoare totala de minim 800.000 RON.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat in ultimii 3 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: - modernizare drum in valoare totala de 700.000 ron- constructie sistem alimentare apa in valoare totala de 10.000 lei- constructie sistem canalizare cu statie de epurare in valoare totala de 400.000 ron-constructii civile in valoare totala de 60.000 ronOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 3 ani, cel putin 1 contract de consultanta in domeniul managementului executiei investitiei sau in domeniul administrarii contractului de executie pentru proiecte desfasurate cu fonduri europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 10:00
Locul: Sediul ADI Plenita Caraula Perisor, comuna plenita, judetul dolj, Str. traian, nr. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori desemnati de catre UCVAP, reprezentanti desemnati de APDRP-CRPDRP4 sud-vest Oltenia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin PNDR- Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 12, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Email: [email protected], Fax: 0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul A.D.I. Plenita-Caraula-Perisor
Adresa postala: str. Traian, nr. 34, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Tel. 0251368086, Email: [email protected], Fax: 0251368086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 12:54