Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat, PNDR Masura 322-Sistem centralizat de canalizare in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Alimentare cu apa in satele Ceparii Pamanteni,Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Modernizare dru


Anunt de participare numarul 99309/04.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA CEPARI
Adresa postala: Primaria comunei Cepari, jud. Arges, ,Localitatea: Ceparii Pamanteni, Cod postal: 117232, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MINCULETE, Tel.0248545043, Email: [email protected], Fax: 0248545043, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat, PNDR Masura 322-Sistem centralizat de canalizare in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Alimentare cu apa in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Modernizare drum comunal DC 236 Cepari-Carpenis km 0+000 - km 4+ 371, 07 si Dotare Camine culturale in sateleCeparii Pamanteni si Carpenis , comuna Cepari, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cepari
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect integrat, PNDR Masura 322-Sistem centralizat de canalizare in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Alimentare cu apa in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Modernizare drum comunal DC 236 Cepari-Carpenis km 0+000 - km 4+ 371, 07 si Dotare Camine culturale in sateleCeparii Pamanteni si Carpenis , comuna Cepari, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat PNDR, masura 322
Valoarea estimata fara TVA: 7, 921, 231RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-70.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asocieri in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modif si compl ult;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modif si compl ult. -Se va completa Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic).certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Se vor atasa copii dupa original certificat ORC -dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN precizata ca cerinta obligatorie sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
C Afaceri- minim 7.727.275, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, conform Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATEAnexa nr. 13 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. i) Anexa nr.14 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Anexa nr. 17 Informatii referitoare la personalul de conducere.
Anexa nr.18 Model declaratie subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.prin lucrarile executate prezentate sa se faca dovada experientei similare pe contracte de construire/modernizare drumuri (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 2.000.000 lei), contracte de infiintare/extindere retele de alimentare cu apa(cel putin un contract finalizat in valoare de minim 1.200.000 lei), contracte de infiintare/extindere retele de canalizare (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 2.000.000 lei). Pentru lucrarile similare de canalizare se va prezenta cel putin un Proces verbal de punere in functiune a unei lucrari cel putin un contract finalizat in valoare de minim 2.000.000 lei).- Statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h;
- Statie de betoane;
- Ateliere compactoare: Compactoare pneuri, Compactoare rulori netede;
- Pompa beton;
-Repartizator, finisor mixtura asfaltica;
-Incarcator escavator;
- Autobasculante;
-Autobetoniere;
- Vibrator beton intern;
-Laborator de gradul II;
-Autogudronator;
-Autogreder;
-Buldozer.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Proceduri tehnice de executie
20%
Descriere: oferta tehnica
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere: oferta tehnica
4.
Durata de executie
10%
Descriere: oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 10:00
Locul: Primaria comunei Cepari, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor si observatori MF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR Masura 322-Proiect integrat
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravopoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Adresa internet (URL): www.justitie.ag
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. art. 256^2/OUG 34/2006 - 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta al unui act emis de autoritatea contractanta, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii publice - Primaria comunei Cepari,
Adresa postala: str. Ceparii pamanteni, com Cepari, judetul Arges, Localitatea: Cepari, Cod postal: 117232, Romania, Tel.0248 545 043, Email: [email protected], Fax: 0248 545 043
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer