Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat Prima infiintare retea publica de canalizare a apei uzate menajere si statie de epurare in comuna Moisei si Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Moisei, judetul Maramures Drum Dealul Jurchii


Anunt de participare numarul 85457/31.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Localitatea: Moisei, Cod postal: 437195, Romania, Punct(e) de contact: TOADER STETCU, Tel.0262347601, Email: [email protected], Fax: 0262347979, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat Prima infiintare retea publica de canalizare a apei uzate menajere si statie de epurare in comuna Moisei siImbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Moisei, judetul Maramures Drum Dealul Jurchii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Moisei, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-executie retea de canalizare menajera si statie de epurare ;
-modernizarea drumului Dealul Jurchii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
42996000-4-Utilaje de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Executia retea principala de canalizare cu o lungime de 14.479 m , construire statie de epurare ( bazin omogenizare, platforma betonata)achizitionare si instalare statie de epurare, 4 statii de pompare si grup electrogen trifazat, conform listelor de cantitati.Lot 2 : Modernizarea drumului comunal Dealul Jurchii cu o lungime totala de 2.600 metri incepand de la D.N. 18 conform listelor de cantitati .
Valoarea estimata fara TVA: 8, 861, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : Lot 1 - 150000 lei;Lot 2 - 23000 lei.Garantia de buna executie - 10% din val. contractului pt. fiecare lot in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Comunitatea Europeana - FEADR, Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Declaratiei privind calitatea de participant la procedura, Se va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana autorizata sa semneze oferta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata , emis cu cel mult 30 de zile inainte la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.Copie dupa Certificatul de inregistrare.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, care sa dovedeasca capacitatea de a exercita profesia ceruta prin codul CPV.Persoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), vizat si inregistrat la organele competente . Bonitate financiara, Identificare financiara, Cifra de afaceri, Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media profiturilor conform ultimelor 3bilanturi contabile sa fie pozitiva;
- lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual sa fie de cel putin 100%;.cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii)sa fie de minim 15.000.000 lei pentru lotul 1 si 2.300.000 lei pentru lotul 2. Cerinta minima pentru capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea este de 1.500.000 lei pentru lotul 1 si 230.000 lei pentru lotul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara, Resurse umane, Informatii privind utilajele si echipamentele tehnice Informatii privind sub contractantii Informatii privind asocierea Standarde de asigurarea calitatii Standarde de protectia mediului Standarde de protectia a muncii, Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de protectie a muncii conform legislatiei in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Pentru lotul 1 valoarea cumulata a contractelor similare executate in ultimii 5 ani va fi de cel putin 5.000.000 lei iar pt. lotul 2 780.000 lei.a) Pentru lotul 1 :1 sef de santier inginer sau subinginer profil constructii experienta de minim 7 ani, 1 inginer constructii hidrotehnice experienta de minim 7 ani; 1 inginer profil electric ; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre organele competente in domeniul aferent contractului constructii edilitare si de gospodarire comunala ;1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat de catre organele competente in domeniul aferent contractului constructii edilitare si de gospodarire comunala; 1 responsabil cu protectia muncii, 1 manager al sistemului de management al calitatii si al mediului. b) Pentru lotul 2 :1 sef de santier inginer sau subinginer profil CFDP experienta de minim 5 ani, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre organele competente in domeniul aferent contractuluiconstructii rutiere, drumuri ;1 responsabil cu controlul calitatii ( CQ) atestat de catre organele competente in domeniul aferent contractului- constructii rutiere, drumuri ;1 responsabil cu protectia muncii .Ofertantii vor face dovada detinerii sub orice forma (proprietate, leasing, chirie)a cel putin urmatoarelor utilaje : a) Pentru lotul 1 :3 excavatoare;1 buldoexcavator;3 autobasculante de cel putin 16 to;1 dispozitiv de subtraversare;2 autoutilitare;2 generatoare de curent electric1 electropompa de apa de cel putin 8, 1 KW ;1 motopompa de apa de cel putin 6, 6 KW.b) Pentru lotul 2 :1 statie de betoane atestata ;1 statie de mixturi asfaltice atestata;1 laborator de incercari atestat pentru betoane si mixturi asfaltice sau contract de prestari servicii cu un laborator de gradul I sau II atestat pentru betoane si mixturi asfaltice;1 repartizator de mixturi asfaltice, 1 cilindru compactor de la 8, 5 la 16 to, 1 incarcator frontal;1 autogreder;1 autobetoniera;2 autobasculante cu prelata ;1 excavator;1 buldoexcavator.ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 12:00
Locul: Consiliul local Moisei, loc. Moisei, Nr. 1300, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofetantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322.
VI.3) Alte informatii
Durata de garantie acordata lucrarilor atat pentru lotul 1 cat si pentru lotul 2 va fi de minim 36 luni. In perioada de garantie, executantul are obligatia de a intretine in buna stare lucrarea efectuata, astfel interventia pentru remedierea defectelor constatate se va face in cel mult 2 zile de la solicitarea Beneficiarului pentru lotul 1 si 15 zile pentru lotul 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MARAMURES
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2A, jud. Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262-218235, Email: [email protected], Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul primariei comunei Moisei
Adresa postala: Nr. 1300, Localitatea: Moisei, Cod postal: 437195, Romania, Tel.0262 347133, Email: [email protected], Fax: 0262 347979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer