Licitatie Publica - Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare drum comunal Tirzia - Grosi, infiintare centru de zi pentru copii si amenajarea unui punct muzeistic local - colectie ocazionala in incinta Caminului Cul
Anunt de participare numarul 88108/06.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRUSTURI (PRIMARIA BRUSTURI)
Adresa postala: SAT BRUSTURI, JUDETUL NEAMT, Localitatea: Brusturi, Cod postal: 617106, Romania, Punct(e) de contact: NECULAI VRAJITORU, Tel.0233.789.032, Email: [email protected], Fax: 0233.789.032, Adresa internet (URL): www.primariabrusturi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare drum comunal Tirzia - Grosi, infiintare centru de zi pentru copii si amenajarea unui punct muzeistic local - colectie ocazionala in incinta Caminului Cultural Brusturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Brusturi, comuna Brusturi, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde Lotul I Lucrari de constructie aferente realizarii retelei de alimentare cu apa si retelei de canalizare cu statie de epurare in comuna Brusturi, judetul Neamt, lotul II Lucrari de constructie aferente reabilitarii drumului comunal, Tarzia - Grosi, comuna Brusturi, judetul Neamt si lotul III - Lucrari de constructie aferente infiintarii centrului zi pentru copii in sat Poiana si amenajarii unui punct muzeistic local, comuna Brusturi, judetul Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Lucrari de constructie aferente realizarii retelei de alimentare cu apa si retelei de canalizare cu statie de epurare in comuna Brusturi, judetul Neamt.
Lotul II Lucrari de constructie aferente reabilitarii drumului comunal, Tarzia - Grosi, comuna Brusturi, judetul Neamt.Lotul III - Lucrari de constructie aferente infiintarii centrului zi pentru copii in sat Poiana si amenajarii unui punct muzeistic local, comuna Brusturi, judetul Neamt.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 689, 601RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de: 56.000 lei pentru lotul I, 44.000 lei pentru lotul II si 14.000 lei pentru lotul III.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.Asocierea se va legaliza dupa declararea ofertei castigatoare inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
copie dupa certificatul de inregistrare;
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberate in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice;
certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 7.400.000 lei pentru lotul I, minim 5.900.000 lei pentru lotul II, minim 1.900.000 lei pentru lotul III. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs completarea si prezentarea Formularului nr. 3 Informatii generale si Anexa 3A.
copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- minim 2 lucrari de constructie similare (retea alimentare cu apa, retea de canalizare, statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, din care minim un contract cu o valoare de cel putin 2.000.000 lei pt lotul I;
- minim 2 lucrari de constructii similare (reabilitare drumuri) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, din care minim un contract similar in valoare de 2.900.000 lei pt. lotul II;
- minim 2 lucrari de constructii similare (gradinite, crese, centre after school, centre de zi, locuinte) pt lotul III.
Completarea formularului 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Completarea si prezentarea Formularului 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.
1 responsabil tehnic cu executia, minim 7 ani experienta in domeniul de activitate pt loturile I, II, III
1 sef de santier cu specializarea alimentare cu apa si canalizare, minim 20 ani experienta in domeniul de activitate pentru lotul I
1 sef de santier cu specializarea CFDP, minim 10 ani experienta in domeniul de activitate si lotul II
1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate pt loturile I, II, III
2 sudori autorizati PE-HD, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate pt lotul I
1 inginer hidrotehnist, minim 10 ani experienta in domeniul de activitate pentru lotul I
1 inginer instalatii electrice, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate pt loturile I, III
1 inginer instalatii sanitare, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate pt lotul III
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau ecchivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei in lei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Brusturi, Localitatea Brusturi, comuna Brusturi, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513.296, Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art. 280 al. 5 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 15:48