Licitatie Publica - Proiect integrat privind implementarea sistemului de arhivare digitala a documentelor din arhiva AVAS
Anunt de participare numarul 40775/20.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
Adresa postala: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Punct(e) de contact: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Tel.30 36 555, In atentia: Razvan SANDU, Email: [email protected], Fax: 233 32 86, Adresa internet (URL): www.avas.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat privind implementarea sistemului de arhivare digitala a documentelor din arhiva AVAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului/furnizorului si sediile achizitiroului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 41, 878, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele de servicii se vor atribui cu o frecventa de unul la sase luni si vor reprezenta aprox 15 din valoare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect integrat de arhivare electronica, care cuprinde: Servicii de arhivare digitala pt. 30 mil. pag; Furnizare solutie software pentru utilizarea bazei de date rezultata ca urmare a arhivarii electronice; Echipamente IT. Contractele subsecvente de achizitie software si echipamente se vor derula in maxim 2 ani si se vor incheia in functie de dezvoltarea proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.1)
30233140-4-Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.1)
30248100-0-Aplicatii software (Rev.1)
30263000-0-Servere de fisiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul paginilor pentru conversie digitala - 30 milioane, software de gestionare a arhivei pentru 310 utilizatori, server - 4 bucati, sistem de stocare extern - 1 bucata, biblioteca de benzi - 1 bucata, aplicatie back-up/restore, cabluri FC, conectare, UPS, rack si accesorii - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 41, 878, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare de 25.000 lei. Garantia de buna executie a contractelor subsecvenete este de 5% din valoarea acestora fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractelor subsecvente se va face din bugetuil propriu al AVAS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma scrisa
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie
4. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea unei cifre de afaceri de minim 15.000.000 lei sau echivalent euro la data 01.02.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte incheiate in ultimii trei ani, care au avut ca obiect integrarea unor proiecte similare cu cele care fac obiectul achizitiei, in ordinea descrescatoare a valorii lor.
2. Autorizatie pentru livrarea software-ului si a echipamentelor IT;
3. Resurse umane
4. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma
implementarea si certificarea unui sistem al calitatii ISO 9001, ISO 14001 si ISO 27001 in
cadrul firmei.
5. Recomandare din partea beneficiarilor;6. Ofertantii vor demonstra ca detin in Romania o unitate de conversie documente;
7. Se va prezenta lista contractelor in derulare pentru serviciile de arhivare electronica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii trebuie sa aiba implementata in cadrul unitatii de conversie tehnologia si infrastructura de arhivare digitala pentru un numar de minimum 830.000 pagini/luna si trebuie sa fi indeplinit si realizat cu succes in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de arhivare electronica si care a avut un volum mai mare sau egal decat 5.000.000 pagini in sase luni si sa fi furnizat echipamente IT de tipul si volumul celor care fac obiectul prezentului contract si o solutie software pentru a gestiona minimum 20.000.000 pagini arhivate.3. Director de proiect - minim 3 ani experienta, Director Adjunct de proiect - minim 3 ani experienta, Membrii echipei coordonare - 10.7. Precizarea masurilor luate in situatia in care ofertantul ar putea fi desemnat castigatorul procedurii de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 12:00
Locul: strada cpt. av. Alexandru Serbanescu nr. 50, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Valorificarea Activelor Statului - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. cpt. av. Alexandru Serbanescu, nr. 50, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Tel.20 12 831, Email: [email protected], Fax: 201 28 98, Adresa internet (URL): www.avas.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2007 16:19