Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 85573/31.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: SANDUTA-LUMINITA MOCANU, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde lotul I lucrari de constructie aferente realizarii sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate, localitate Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani si lotul II lucrari de constructie aferente realizarii gradinitei de copii in localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I cuprinde realizarea unui sistem de canalizare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Trusesti, judetul Botosani.
Lotul II cuprinde realizarea unei gradinite de copii, comuna Trusesti, judetul Botosani.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 606, 069.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lotul I: 75.000 lei.Garantia de participare lotul II: 25.000 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau prin scrisoare de garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin fonduri comunitare, din bugetul de stat si din bugetul local.PROGRAMUL FEADRMasura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;
certificate, caziere judiciare si alte documente echivalent emise de autoritati competente din tara respectiva;
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic de inregistrare.
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberata in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului de activitate aferent obiectului contractului, conform Formularul 3 Informatii generale;
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 10.000.000 lei pentru lotul I si minim 3.500.000 lei pentru lotul II. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;
ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus;
atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul I
Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 2 lucrari de constructii similare (retea de canalizare, statie de epurare).Formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinte minime conform fisei de date a achizitiei.
Formularul 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.Cerinte minime:
1 sef de santier, experienta minima in domeniu de 15 ani;
1 expert AF, experienta minima in domeniu de 4 ani;
1 expert A1, experienta minima in domeniu de 7 ani;
1 responsabil control de calitate constructii civile, experienta minima in domeniu de 15 ani;
1 responsabil tehnic cu executia, experienta minima in domeniu de 2 ani;
1 responsabil protectia muncii, experienta minima in domeniu de 2 ani.
Lotul II
Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 2 lucrari de constructii similare (gradinite, crese, scoli).
Formular 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinte minime conform fisei de date a achizitiei.
Formularul 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.Cerinte minime:
1 sef de santier, experienta minima in domeniu de 15 ani;
1 expert AF, experienta minima in domeniu de 4 ani;
1 expert A1, experienta minima in domeniu de 7 ani;
1 responsabil control de calitate constructii civile, experienta minima in domeniu de 15 ani;
1 responsabil tehnic cu executia, experienta minima in domeniu de 2 ani;
1 responsabil protectia muncii, experienta minima in domeniu de 2 ani.
ISO 9001 sau echivalent;
ISO 14001 sau echivalent;
OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferit in lei fara TVA
55%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Trusesti, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215.383, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 5 zile de la comunicare conform art. 281 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Trusesti
Adresa postala: Primaria Comunei Trusesti, localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Tel.0231/570207, Fax: 0231/570207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer