Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 94739/22.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: SANDUTA-LUMINITA MOCANU, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde lotul I lucrari de constructie aferente realizarii sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate, localitate Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani si lotul II lucrari de constructie aferente realizarii gradinitei de copii in localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I cuprinde realizarea unui sistem de canalizare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Trusesti, judetul Botosani.
Lotul II cuprinde realizarea unei gradinite de copii, comuna Trusesti, judetul Botosani.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 606, 069.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lotul I: 75.000 lei.Garantia de participare lotul II: 25.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin fonduri comunitare, din bugetul de stat si din bugetul local.PROGRAMUL FEADRMasura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;
certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale sau orice document considerat edificator emis de autoritatile competente din tara respectiva.
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
copie dupa certificatul de inregistrare;
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberata in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri, conform Formularul 3 Informatii generale;
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 10.000.000 lei pentru lotul I si minim 3.500.000 lei pentru lotul II. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
copie a bilantului contabil pe anul 2008 vizat si inregistrat de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a executat si finalizat in ultimii 5 ani: pentru lotul I minim 1 lucrare de constructii similara (alimentare cu apa, retea de canalizare, statie de epurare), cu o valoare de cel putin 2.500.000 lei fara TVA si o lungime totala minima a retelei de 7.000 ml;
Pentru lotul II minim 1 lucrare de constructii similara (gradinite, crese, scoli, constructii civile), cu o valoare de cel putin 1.800.000 lei.
Formularul de experienta similara (Formularul nr. 10).
Formular 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
Formular 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime:
1 sef de santier, minim 8 ani experienta in domeniu pentru lotul I si II;
1 responsabil control de calitate, minim 5 ani experienta in domeniu pentru lotul I si II;
1 responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat de catre MLPAT (respectiv celelalte denumiri: MDRL, MDRT), cu minim 2 ani experienta in domeniu pt lotul I;
1 responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat de catre MLPAT (respectiv celelalte denumiri: MDRL, MDRT), cu minim 5 ani experienta in domeniu pt lotul II2 sudori autorizati PE-HD, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate lotul I;
1 inginer hidrotehnist, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate pt lotul I;
1 inginer instalatii (electrice, sanitare, etc.) minim 5 ani experienta in domeniul de activitate pt lotul I si II;
1 responsabil protectia muncii, minim 2 ani experienta in domeniu pt lotul I si II.
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
Contractul va fi completat corespunzator cu toate informatiile solicitate, conform Formularului nr. 4 Contract de lucrari.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - formularul 12G.
Lista cuprinzand subcontractantii completarea formularului nr. 8.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Trusesti, Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
III.2.2Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;III.2.3Copii dupa contractele de lucrari, certificari de buna executie (procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor) care sa contina beneficiarii, valorile, perioada, locul de executie a lucrarilor si modul de indeplinire a obligatiilor.Lotul Icerinte minime: 2 excavatoare;2 buldozere;1 statie betoane si mortare;2 betoniere;2 transportoare beton;4 autovehicule tip basculanta;2 compactoare;2 automacarale;1 aparat de sudura PEHD;1 instalatie subtraversare drumuri.Lotul IIcerinte minime: 1 excavator;1 buldozer;1 statie de betoane si mortare;1 betoniera;1 transportor beton;1 autovehicul tip basculanta;1 compactor.Pt utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pt cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea in copie.Pt lotul I se va prezenta fisa tehnica de la producator sau orice document considerat edificator, certificat de producator, in care se specifica perioada de garantie acordata statiei de epurare.Pt executarea subtraversarilor de cale ferata, aferente lotului I, trebuie prezentata autorizatie eliberata de AFER.Pentru personalul tehnic se vor prezenta, CV-urile, diplomele, copiile dupa carnetele de munca, contractele de munca, contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului - precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarilor isi vor desfasura activitatea pentru realizarea acestor lucrari Formularul nr. 2 Declaratie de disponibilitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215.383, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal- art. 256^2/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Trusesti
Adresa postala: Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Tel.0231/570.207, Fax: 0231/570.207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer