Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin


Anunt de participare numarul 70517/31.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pojejena (Primaria Pojejena)
Adresa postala: comuna Pojejena str. Principala nr.277 jud. Caras Severin, Localitatea: Pojejena, Cod postal: 327300, Romania, Punct(e) de contact: Lutu Ionelia, Tel.0255544355, Email: [email protected], Fax: 0255544355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Canalizare, statie de epurare, drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire contract: Realizarea de servicii de proiectare pentru proiectulProiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin
1) Componenta Realizarea infrastructurii de apa uzata
2) Componenta Modernizare strazi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in realizarea de servicii de proiectare pentru proiectul:
Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin
1) Componenta Realizarea infrastructurii de apa uzata
2) Componenta Modernizare strazi
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 282, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie departicipare: 3 000lei.Scrisoare de garantie bancarasau OP in contul CL Pojejena.Garantie de buna exe. 5% din val. contractului prin Scris.de garantie bancara sau prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, CUI, CertificatConstatator ORC - original.Statutul societatii si actele aditionale la zi.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul contabil din anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente-copie.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant ontabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.Cifra de de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani: valoarea minima impusa este de: 450.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, Doveda indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a cel mult doua contracte : valoarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de: 140.000 lei.Pentru acestea se vor prezenta minim 2 recomandari, Certificat ISO 9001, Certificat Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru proiectare si consultanta in domeniul hidroedilitar si pentru intocmirea documentatiilor tehnice necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor, Informatii privind Personal ce va fi angajat in proiect, Curriculum Vitae personalului,
Personal ce va fi angajat in proiect va fi format din:
-un expert cheie sa fie inginer constructor, specializare CH
- un expert cheie sa fie inginer constructor, specializare CFDP
- altpersonal careparticipa la elaborarea proiectului.
Expertul cheie conducator (sef de proiect expert cheie 1)va avea o experienta profesionala de min. 7 ani si experienta specifica proiectare de min. 5 ani
Celalalt expert cheie , va avea experienta specifica proiectare min. 5 ani
Celalalt personal angajat in elaborarea proiectului sa aibe experienta specifica proiectare de min. 3 ani
Pentru expertii cheie se va prezenta:
-curriculum vitae
-diploma studii- copie
-carte de munca -copie(primele pagini si paginele relevante pentru conditiile impuse)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
. Durata de realizare
20%
Descriere:
2.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2009 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la caseria CL Pojejena
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Pojejena- Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale oferztantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Timisoara -Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Eugen de Savoya nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Afghanistan, Fax: 0256/498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Pojejena
Adresa postala: nr.277, Localitatea: Pojejena, Cod postal: 327300, Romania, Tel.0255/544355, Fax: 0255/544355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2008 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer