Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat: proiectare (intocmire avize si acorduri, proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica) si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica si dotari a obiectivelor "Modernizare drumuri locale in comuna Gura Vadului", "Constr


Anunt de participare numarul 111332/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GURA VADULUI (PRIMARIA GURA VADULUI)
Adresa postala:  COMUNA GURA VADULUI, STR. TOHANI NR.420, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea:  Gura Vadului, Cod postal:  107300, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul primariei comunei Gura Vadului, Tel. 0244251005, In atentia:  Dlui Lungu Constantin, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0244251005, Adresa internet (URL):  www.comunaguravadului.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: proiectare (intocmire avize si acorduri, proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica) si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica si dotari a obiectivelor "Modernizare drumuri locale in comuna Gura Vadului", "Construire retea de canalizare si statie de epurare in comuna Gura Vadului", "Construire centru after school in satul Gura Vaduluil", "Dotare camin cultural in satul Gura Vadului", judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Gura Vadului, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de lucrari pentru proiect integrat: proiectare (intocmire avize si acorduri, proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica) si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica si dotari a obiectivelor "Modernizare drumuri locale in comuna Gura Vadului", "Construire retea de canalizare si statie de epurare in comuna Gura Vadului", "Construire centru after school in satul Gura Vadului", "Dotare camin cultural in satul Gura Vadului", judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233225-2 - Lucrari de constructii de sosele cu o singura banda pe fiecare sens de circulatie (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni:
- Modernizare drumuri locale in comuna Gura Vadului;
- Construire retea de canalizare si statie de epurare in comuna Gura Vadului;
- Construire centru after school in satul Gura Vadului;
- Dotare camin cultural in satul Gura Vadului;
Pentru fiecare actiune se vor asigura:
- Proiect tehnic;
- Intocmire avize si acorduri;
- Detalii de executie;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului;
- Alimentare cu energie electrica;
- Executie;
- Dotari.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 608, 021RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 192.160 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Participarea la aceasta licitatie este deschisa tuturor operatorilor economici interesat, juridice, individual sau in asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificate constatatoare emise de Directiile Finantelor publice si Directiile finantelor publice locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si obligatiile de plata la bugetele locale, valabile la data deschiderii licitatiei;
Certificat de inregistare fiscala si codul unic;
Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Data de eliberare a acestui Certificat/Document va fi cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date:
1. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009;
2. Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani: ( la 31-12-2007, 31-12-2008 si 31-12-2009);
3. Nivelul indicatorului financiar "Lichiditate generala" sa fie 100%;
4. Asigurarea de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 2.700.000, 00 lei pentru o perioada de minim 6 luni.
5. Informatii privind obligatiile contractuale in curs.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare de 19.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date:
1. Lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani;
2. Experienta similara:
a) 1 contract finalizat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii, dotari tehnico-edilitare, de minim 880.000 lei fara TVA;
b) 1 contract finalizat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii de drumuri, de minim 4.150.000 lei fara TVA,
c) 1 contract finalizat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii de retele de canalizare si statie de epurare, de minim 3.991.265 lei fara TVA, d) cel putin 1 contract, dar nu mai mult de doua, finalizate in ultimii 3 ani avand ca obiect proiectare in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizarea apelor menajere, cel putin un contract, dar nu mai mult de doua, finalizate in ultimii 3 ani avand ca obiect proiectare in domeniul constructiilor de drumuri si cel putin 1 contract, dar nu mai mult de doua, finalizate in ultimii 3 ani avand ca obiect proiectare in domeniul constructii de cladiri, toate in valoare cumulata de minim 400.000 lei fara TVA;
3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
4. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;
5. Angajamentul ofertantului;
6. Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora;
7. Model Acord de asociere;
Certificat ISO 9001 sau echivalent;
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent;
Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipamente: - Statie de betoane (autorizatia de mediu valabila, cu raport de inspectie, fisa tehnica);
- Statie de asfalt (autorizatia de mediu valabila, cu raport de inspectie, fisa tehnica);
- Autobasculante (cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile);
- Buldozer, cu raport de inspectie;
- Incarcator frontal, cu raport de inspectie;
- Excavator, cu raport de inspectie;
- Automacara;
- Cilindru compactor, cu raport de inspectie;
- Finisor asfalt;
- Autogudronator, cu ITP valabil, carte de identitate, asigurare, licenta de transport;
- Laborator autorizat;
- Autogreder;
- Statie totala;
- Computer;
- Plotter;
- Soft proiectare, specializat si licentiat;
- Copiatoare, imprimante.Personal de specialitate: - Sef de santier, absolvent de Facultate de Constructii si o experienta profesionala relevanta in lucrari executate ca si project manager/sef de santier;
- RTE pe domeniul: constructii civile industriale, agrozootehnice, cu experienta intr-o functie similara;
- RTE pe domeniul: constructii de drumuri cu experienta intr-o functie similara;
- RTE pe domeniul: edilitare, cu experienta intr-o functie similara;
- Responsabil cu control tehnic de calitate in constructii in domeniul: constructii civile si industriale, instalatii in constructii, drumuri si produse pentru constructii;
- Responsabil SSM;
- Arhitect;
- Inginer Drumuri;
- Inginer Constructii Civile;
- Inginer Instalatii;
- Operator PC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada cea mai scurta de intocmire a PTE+DDE+avize/autorizatii
15%
Descriere: In conformitate cu fisa de date
3.
Perioada cea mai scurta de executare a lucrarilor
15%
Descriere: In conformitate cu fisa de date
4.
Perioada cea mai lunga de acordare a garantiei lucrarilor executate
15%
Descriere: In conformitate cu fisa de date
5.
Termen de mobilizare in perioada de garantie
5%
Descriere: In conformitate cu fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 11:00
Locul: la sediul primariei comunei Gura Vadului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentantii ofertantilor si observatorii desemnati (CRPDRP, UCVAP)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala:  Str. Emil Zola, nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522445, Email:  [email protected], Fax:  0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Gura Vadului
Adresa postala:  Str. Tohani nr. 420, Localitatea:  Gura Vadului, Cod postal:  107300, Romania, Tel. 0244/251005, Email:  [email protected], Fax:  0244/251005, Adresa internet (URL):  www.comunaguravadului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer