Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT: Reabilitare DC 21 Buhani ? Neagra, DC 22 Dezna ? Slatina de Cris si modernizare strazi in satul Dezna, Reabilitare si dotare camin cultural in satul Dezna, Infiintare after school in satul Dezna, judetul Arad


Anunt de participare numarul 112065/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)
Adresa postala:  Str. Avram Iancu Nr. 63, Localitatea:  Dezna, Cod postal:  317110, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA POP, Tel. 0257312664, Email:  [email protected], Fax:  0257312664, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: Reabilitare DC 21 Buhani ? Neagra, DC 22 Dezna ? Slatina de Cris si modernizare strazi in satul Dezna, Reabilitare si dotare camin cultural in satul Dezna, Infiintare after school in satul Dezna, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA DEZNA, JUD. ARAD SI SATE APARTINATOARE
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea estimata este de 9.486.334 lei dintre care PROIECTARE: 566.239 lei si EXECUTIE: 8.920.095 leiI.REABILITARE DC 21 BUHANI-NEAGRA, DC 22 DEZNA-SLATINA DE CRIS SI MODERNIZARESTRAZI IN SATUL DEZNA
II.REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN SATUL DEZNA, COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
III.INFIINTARE AFTER SCHOOL IN SATUL DEZNA, COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. REABILITARE DC 21 BUHANI-NEAGRA, DC 22 DEZNA-SLATINA DE CRIS SI MODERNIZARESTRAZI IN SATUL DEZNA se solicita amenajarea drumurilor comunale DC 22 Dezna-Slatina de Cris siDC 21 Buhani ? Neagra pe toata lungimea, precum si strazile din satul Dezna. Modul de amenajare se va alege in functie de importanta de trafic.
II. REABILITARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN SATUL DEZNA, COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
Obiectul lucarii il constituie reabilitarea si dotarea caminului cultural, cu regim de inaltime parter, avand suprafata construita de 474mp, situat in satul Dezna, com. Dezna, jud. Arad, proprietate a Statului Roman si se afla in administratia beneficiarului. Constructia se afla in intravilanul satul Dezna, pe suprafata de teren aferenta: 2021.00 mp, in administratia Comunei Dezna.
III. INFIINTARE AFTER SCHOOL IN LOCALITATEA DEZNA, COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
Obiectul lucarii il constituie infiintarea unui spatiu cu destinatia after school in cadrul caminului cultural din localitate. Spatiul propus, are o suprafata construita de 80 mp, situat in localitatea Dezna, com. Dezna, jud. Arad, proprietate a Statului Roman si se afla in administratia beneficiarului. Se propune schimbarea unei functiuni si anume spatiul destinat clubului si bibliotecii va fi folosit pentru after schol. Constructia se afla in intravilanul Comunei Dezna, pe suprafata de teren aferenta: 2021.00 mp, in administratia Comunei Dezna.
Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor pentru cele trei obiective.
1. Reabilitare DC 21 Buhani ? Neagra, DC 22 Dezna ? Slatina de Cris si modernizare strazi in satul Dezna Proiectare 538.536 lei Executie 8.006.996 lei
2. Reabilitare si dotare camin cultural in satul Dezna
Proiectare 18.053 lei Executie 555.802 lei
3. Infiintare after school in satul Dezna, judetul Arad
Proiectare 9.650 lei Executie 357.297 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 486, 334RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 189.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, programul PNDR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
3. Certificat de atestare fiscala (ANAF) eliberat de Directia Generala a finatelor Publice din judetul respectiv, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata);4. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Finantelor Publice Locale, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
5. Cazierul fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata)
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
7. Certificatul de inregistrare fiscala (original sau copie legalizata);8. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
9. Certificat de inregistrare la ORC (copie legalizata);
10. Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
11. Cazierul judiciar al fiecaruia dintre administratorii societatii valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2007, 2008, 2009, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009, care trebuie sa fie pozitiv, in copie inregistrate la D.G.F.P. (copie semnata si stampilata "conform cu originalul");Profitul net pe fiecare an conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2007, 2008, 2009).
Cifra medie de afaceri in domeniu, pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 600.000 lei pentru proiectare, respectiv 9.000.000 leipentru executie. Cifra medie de afaceri in domeniul licitat, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 9.600.000 lei.
Pentru ofertantii straini se va exprima oferta la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007 = 3, 3379 RON; Anul 2008 = 3, 6840 RON; Anul 2009 = 4, 2396 RON;
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.2. Se va prezenta Formularul de identificare financiara anexat completat de banca.
In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte formularul B2, iar cerinta minima privind cifra medie de afaceri trebuie indeplinita cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii pentru proiectant: Ofertantul va prezenta: - Scrisoare de la banca prin care dispune la datadeschiderii ofertei de suma de 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa Formularul 12H din documentatia de atribuire si anexa laFormular 12H.Ofertantul va prezenta :
Proiectare:
- Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si licenta software Arhicad sau Autocad sau echivalent ? in copie.Executie:
- dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor - in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Ofertantul va trebui sa faca dovada detinerii/inchirierii sau dispunerii prin intermediul unui contract de colaborare(prestari servicii) de minim urmatoarele utilaje, necesare pentru executarea contractului
- autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (laborator propriu sau acordul/contractul cu un laborator autorizat) conform necesitatilor proiectului - in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent. Se vor prezenta certificate in termen de valabilitate la zi in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul.
Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificarilor solicitate , in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
o Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/inchirierii sau dispunerii prin intermediul unui contract de colaborare(prestari servicii) de laboratoare autorizate:
- Laborator autorizat gradul II pentru: MBM-materiale betoane si mortare; BBABP-beton, beton armat si beton precomprimat; ZP-zidarie si pereti; MTZ-mortare pentru tencuieli si zidarii;
Se solicita prezentarea certificatelor de autorizare a laboratoarelor in copie vizata pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executie: 1. Prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, (formular 12F)2. Executarea si finalizarea de lucrari similare in ultimii 5 ani- maxim 2 contracte de lucrari cu o valoare cumulata de minimum 7.500.000 leiDotare: 1. Prezentare lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, (formular 12J)- livrari de produse similareProiectare: 1. Prezentare lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (formular 12E)2. Prestarea si finalizarea, (receptie la terminarea serviciilor)in ultimii 3 ani, a cel putin: - cel putin 1(un) serviciu si cel mult (5)cinci servicii similare lucrari proiectare reabilitare si modernizare strazi in valoare de minim530.000 lei (max 5 contracte proiectare)-cel putin 1(un) serviciu si cel mult 2(doua) servicii similarelucrari proiectare constructii civile in valoare deminim 27.000 lei.Experienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita de ofertant, respectiv cumulativin cazul asocierii.Experienta similara trebuie sa acopere serviciile de proiectare si executie solicitate ca valori minime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare
25%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
30%
Descriere:
4.
Garantiei care se acorda dotarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 11:00
Locul: COMUNA DEZNA, str.Avram Iancu, nr.63 , judetul Arad, cod postal: 317110
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii U.C.V.A.P., reprezentantii C.R.P.D.R.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Domeniul Major de interventie 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ofertantul este invitat (nu este obligat) sa viziteze si sa inspecteze amplasamentele lucrarilor si imprejurimile acestora in scopul evaluarii din punctul sau de vedere, a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conform cu datele reale din teren.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos. Nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. + 40 (0) 213 10 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA-Sectia de contencios administrative si fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2, jud.Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. +4 0256 498091, Email:  [email protected], Fax:  +4 0256 498091, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act a Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA DEZNA
Adresa postala:  str.Avram Iancu, nr.63 judetul Arad, ,Localitatea:  DEZNA, Cod postal:  317110, Romania, Tel. 0257/312664, Fax:  0257/312664
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer