Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat: Sistem canalizare Plenita-Caraula- constructie noua; Alimentare cu apa Comuna Caraula extindere, Drum comunal Plenita- Caraula si drumuri interioare, reabilitare modernizare asfaltare; Centrul social Caraula; Camin cultural Caraula- reab


Anunt de participare numarul 98667/23.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Plenita-Caraula-Perisor,
Adresa postala: Comuna Plenita, Judetul Dolj, strada Traian, nr 34, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Puiu Calafeteanu, Tel.0251/368189, Email: [email protected], Fax: 0251/368189, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: Sistem canalizare Plenita-Caraula- constructie noua; Alimentare cu apa Comuna Caraula extindere, Drum comunal Plenita- Caraula si drumuri interioare, reabilitare modernizare asfaltare; Centrul social Caraula; Camin cultural Caraula- reabilitare modernizare si dotare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Plenita si Comuna Caraula
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si executie lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat: Sistem canalizare Plenita-Caraula- constructie noua; Alimentare cu apa Comuna Caraula extindere; Drum comunal Plenita- Caraula si drumuri interioare, reabilitare modernizare asfaltare; Centrul social Caraula; Camin cultural Caraula- reabilitare modernizare si dotare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si executie lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat: Sistem canalizare Plenita-Caraula- constructie noua; Alimentare cu apa Comuna Caraula extindere; Drum comunal Plenita- Caraula si drumuri interioare, reabilitare modernizare asfaltare; Centrul social Caraula; Camin cultural Caraula- reabilitare modernizare si dotare
Valoarea estimata fara TVA: 18, 650, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 150000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform art.89 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR-Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in conditiile art 44 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a evita excluderea, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca: nu a fost condamnat in ultimii 5 ani pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani; nu este in stare de faliment ori lichidare; activitatile comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidate si catre bugetul local; nu prezinta informatii false, in ultimii doi ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractual, sa nu figureze pe lista Contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos, sa nu figureze in evident ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 97(1) din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea/indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractual.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusive cele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 cu viza DGFP. Declarare indicatori financiari: Flux trezorerie la nivelul anului 2008.
Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are pentru Proiect Integrat Plenita-Caraula, proiectare si executie, acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor de minim 3700000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3(trei) ani calendaristici(2006, 2007, 2008) este mai mare sau egala cu 18 000 000 RON pentru executie iar pentru proiectare media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3(trei)ani (2006, 2007, 2008)este mai mare sau egala cu 1 000 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru executie: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Se solicita recomandari, original sau copie legalizata pentru lucrarile reprezentative declarate. Recomandarile vor contine perioada de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractualePentru proiectare: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.Se solicita recomandari original sau copie legalizata pentru serviciile reprezentative declarate. Recomandarile vor contine perioada de prestare, calificativul acordat de beneficiar, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin urmatoarele lucrari similare din unul sau mai multe contracte: canalizare minim 8 400 000 RON, modernizare drum minim 8 000 000 Ron, alimentare cu apa minim 130 000 Ron, constructie centru social minim 537 000 RON, reabilitare modernizare si dotare camin cultural minim 260 000 RON. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat in ultimii 3 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: sistem de canalizare cu statie de epurare de minim 400 000 RON, sistem de alimentare cu apa de minim 10 000 RON, modernizare drum de minim 700 000 RON, constructie centru social de minim 48 400 RON, reabilitare modernizare si dotare camin cultural de minim 17 700 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 12:00
Locul: Sediul A.D.I. Plenita-Caraula-Perisor, comuna Plenita, Judetul Dolj, Strada Traian nr. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori desemnati de catre UCVAP, observatori desemnati de APDRP-CRPDRP4 sud-vest Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR-Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104640, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei, nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418612, Email: [email protected], Fax: 0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritati contractanteconsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Plenita - Caraula - Perisor
Adresa postala: str. Traian, nr. 34, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Tel.0251368189, Email: [email protected], Fax: 0251368086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer