Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect Integrat: Sistem centralizat de Alimentare cu Apa si Modernizare Drumuri in comunele Orlesti Scundu, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 60027/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Orlesti
Adresa postala: com. Orlesti, judetul Valcea, Localitatea: Orlesti, Cod postal: 242570, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cirstina, Tel.0250763563, 0250763301, Email: [email protected], Fax: 0250763563, 0250763301, Adresa internet (URL): www.primariaorlesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect Integrat: Sistem centralizat de Alimentare cu Apa si Modernizare Drumuri in comunele Orlesti Scundu, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul ofertantului castigator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire regasita la sediul autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire regasita la sediul autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul se incadreaza in Masura 3.2.2.: din cadrulProgramul National pentru Dezvoltare Rurala 2007 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.45 /OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.2, Formular nr.3, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (conform fisa de date a achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.4 cu informatii privind valorile indicatorilor economici.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivele specifice minime necesare: - cifra de afacerial ultimului an fiscal sa fie cel putin egala cu 800.000 RON (50% din valoarea estimativa a contractului);
- ofertantul sa aiba profit net pe ultimul an contabil;
- lichiditate generala mai mare de 100%;
- solvabilitate patrimoniala peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- proiecte si servicii similare (Formular nr. 5), in ultimii 3 ani
- minim noua (9) contractesimilare astfel: , - minim trei (3) contracte de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare externa, care insumate d.p.d.v. valoric safie mai mari de 300.000 RON- minim trei (3) contracte de proiectare pentru alimentari cu apa si/sau canalizare, care insumate d.p.d.v. valoric safie mai mari de 450.000 RON- minim trei (3) contracte similare pentru proiectare de drumuri, care insumate d.p.d.v. valoric safie mai mari de 450.000 RON- Pentru fiecare contract/beneficiar se vor prezenta cate o recomandare, iar pentru contractele de proiectare se va prezenta si procesul verbal de predare primire a documentatiilor tehnice.Echipament tehnic necesar derularii proiectului, (Formular nr. 6), pentru care se vor prezenta documentele justificative: - minim o statie totala pentru masuratori topografice- minim 3 calculatoare in dotare- minim o licenta pentru procesare CAD- minim o licenta Office sau echivalent- minim o licenta pentru un soft de proiectare drumuri- minim o licenta pentru un soft de calcul hidraulic.- experti pentru elaborarea documentatiei de proiectare (Formular nr. 7)- minim un consultant cu studii economice cu experienta profesionala minima de 3 ani in gestiunea si managementul proiectelor cu finantare externa;
- minim un inginer geodez cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer CFDP cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer geotehnician cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer de hidrotehnica cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un economist cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- alt personal care sa acopere intreaga gama de solicitari ale viitorului contract in corelare cu graficul de executie a contractelor si cu personalul inclus in lista tarifelor de proiectare si consultanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 10:00
Locul: Sediul primariei Orlesti, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul se incadreaza in Masura 3.2.2.: din cadrulProgramul National pentru Dezvoltare Rurala 2007 2013.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11017, Romania, Tel.0248.219.374, Fax: 0248.219.947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 272 / OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliu Local Orlesti
Adresa postala: Comuna Orlesti jud. Valcea, Localitatea: Orlesti, Cod postal: 247450, Romania, Tel.0250763563, Email: [email protected], Fax: 0250763563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer