Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat:Alimentare cu ap ain com Cernisoara,Canalizare in com Cernisoara,Reabilitare drum comunal DC 114 si drumuri locale in com Cernisra,jud Valcea,Dotare camin cultural in com Cernisoara,sat MAdulari,judetul Valcea


Anunt de participare numarul 84843/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNISOARA
Adresa postala: LOCALITATEA CERNISOARA, JUD.VALCEA, Localitatea: Cernisoara, Cod postal: 247096, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL IONESCU, Tel.0250868503, Email: [email protected], Fax: 0250868503, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: Alimentare cu ap ain com Cernisoara, Canalizare in com Cernisoara, Reabilitare drum comunal DC 114 si drumuri locale in com Cernisra, jud Valcea, Dotare camin cultural in com Cernisoara, sat MAdulari, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA CERNISOARA JUD VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Comonenta 1-Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conf cu Ordinul 863/2008 , antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
-Componenta 2 - Execuitarea lucrarilor de canalizare, alimentare cu apa , asfaltare drumuri in conformitate cu proiectul tehnic intocmit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Comonenta 1-Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conf cu Ordinul 863/2008 , antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Val.estimata
Alimentare cu apa 80.454, 00 lei
Canalizare-59.430, 00lei
Reabilitare drumuri -63.249, 00
-Componenta 2 - Execuitarea lucrarilor de canalizare, alimentare cu apa , asfaltare drumuri in conformitate cu proiectul tehnic intocmit
Val.estimata
Alimentare cu apa 3.969.930, 00 lei
Canalizare-2.692.756, 00lei
Reabilitare drumuri -2.065.100, 00
Valoarea estimata fara TVA: 8, 930, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -150.000 leigarantie buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR-PNDR MAsura 322-Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de bazapt economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie propria raspundere eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in art 180 si 181
Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul de stat
Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul local
Calitate participant procedura
Certificat constatator ORC
Certificat inregistrare persoana juridica
Cert.rezidenta discala pers.jud.straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Cifra medie de afaceri
3.Profit 31.12.2008
4.Lichiditate genberala 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.>=17.800.000, 00 lei3.pozitiv4.>100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari executate
2.Lista principale servicii prestate
3.Prezentare efective medii anuale , personal angajat, cadre conducere, pers.resp indeplinire contract
4.Informatii privind dotarea tehnica
5.ISO 9001
6.ISO 14001
7.OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim 1 lucrare canalizare >=3.950.000, 00 lei, 1 lucrare alimentare cu apa >=2.600.000, 00 lei, 1 lucrare drumuri>=2.000.000, 00lei2..minim 1 contract proiectare canalizare >=80.000, 00 lei, 1 contract proiectarealimentare cu apa >=59.000, 00 lei, 1 contract proiectaredrumuri>=63.000, 00lei3.min. 5 experti cheie proiectare -1 drumuri, 3 aplimentare cu apa si canalizare, 1 constructii civile, RTE drumuri, tehnico-edilitare, electrice, Sudori polietilena4.statie topo totala, statie sortare, statie betoane, statie prep.mixturi asfaltice, laborator autorizat grad II
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA CERNISOARA, COMUNA CERNISOARA, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti in baza imputernicire, reprezentanti CRPDRP 4 Sud Vest Oltenia, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR-PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatira serviciilor de baza pentru economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National; de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str.Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cernisoara -oficiul juridic
Adresa postala: Comuna Cernisoara, jud Valcea, Localitatea: Cernisoara, Cod postal: 247095, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer