Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT:,,EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN HALMAGIU; MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN HALMAGIU; CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA PENTRU


Anunt de participare numarul 91170/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)
Adresa postala: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Localitatea: Halmagiu, Cod postal: 317160, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Toca, Tel.0744.621.993, Email: [email protected], Fax: 0257.319.244, Adresa internet (URL): http: //www.primariahalmagiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: , ,EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN HALMAGIU; MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN HALMAGIU; CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA PENTRU DESFASURAREA TIRGULUI TRADITIONAL DE PRODUSE, SERVICII SI FOLCLOR, JUDETUL ARAD"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LOCALITATEA HALMAGIU, JUDETUL ARAD
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT INTEGRAT: , ,EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN HALMAGIU; MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN HALMAGIU; CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA PENTRU DESFASURAREA TIRGULUI TRADITIONAL DE PRODUSE, SERVICII SI FOLCLOR, JUDETUL ARAD"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN HALMAGIU;MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN HALMAGIU;CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 856, 642RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE - 80000LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VAL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, PROGRAMUL PNDR , MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are debite restante la nivelul trimestrului III 2009.Certificat constatator de la Oficiul registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca domeniul de activitate a oferetantului corespunde obiectului activitatii ce se va derula prin contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT FINANCIAR CONTABIL PENTRU ANII 2006, 2007, 2008 INSOTIT DE COMTUL DE PROFIT SI PIERDERE PE ANII 2006, 2007, 2008 IN COPIE INREGISTRATE LA DGFP
CIFRA MEDIE DE AFACERI IN DOMENIU PE ULTIMII TREI ANI
PROFITUL NET PE ULTIMUL AN CF. BILANTULUI TREBUIE SA FIE POZITIV
SCRISOARE DE CONFIRMARE DE FONDURI EMISA IN LEI IN VALOARE DE 25% DIN VALOAREA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII SUPUSE LICITATIEI, VALABILA PE TOATA DURATA EXECUTARII CONTRACTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-OFERTANTUL TREBUIE SA DEA O DECLARATIE PRIVIND LISTA: -LUCRARILOR DE EXECUTIE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE SI EXECUTIE DE DRUMURI DIN ULTIMII 5 ANI-FORMULAR 12F;
-SERVICIILOR DE PROIECTARE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE(PENTRU O POPULATIE ECHIVALENTA A MINIM 1500 LOCUITORI), SI PROIECTRE DE DRUMURI DIN ULTIMII 3 ANI-FORMULAR 12E
- EXPERIENTA SIMILARA F4-PRESTAREA UNOR LUCRARI DE CONSTRUCTII SI SERVICII DE PROIECTARE SIMILARE DE (SE VOR LUA IN CONSIDERARE CONTRACTELE INCHEIATE IN ULTIMII 3 ANI PROIECTARE, RESPECTIV5 ANI EXECUTIE FATA DE DATA DEPUNERII OFERTEI ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE SI MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI , CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
-CERTIFICAT EMIS DE MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
-Ofertantul trebuie sa aiba un sistem al calitatii implementat conform standardului specificat, CERTIFICATE ISO9001, ISO14001, ISO18001
-Declaratie referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere si al personalului propus pentru indeplinirea contractului in conformitate cu nivelurile specificate-Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al mediului conform standardului specificat-Ofetantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardului specificat-OFERTANTUL TREBUIE SA AIBA LOGISTICA, MIJLOACELE DE TRANSPORT, UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE NECESARE REALIZARII LUCRARILOR, TEHNICA DE CALCUL SI SOFTWARE ADECVATE, NECESARE REALIZARII SERVICIILOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI HALMAGIU, JUDETUL ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-COMISIA DE EVALUARE-POT PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, CONFORM ART.33(2)/HG925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DIN MOTIVE TEHNICE, DOCUMENTATIA TEHNICA NU POATE FI PUBLICATA IN SEAP DATORITA INFRASTRUCTURII HARDWARE CE NU SUPORTA UTILIZAREA ACESTOR APLICATII, DREPT PENTRU CARE, ACEASTA SE VA RIDICA DE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI HALMAGIU, STR PRIMARIEI NR. 9 , JUDETUL ARAD, IN URMA UNEU SOLICITATRI SCRISE DIN PARTEA POTENTIALULUI OFERTANT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: str. Piata Tepes Voda , nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.498.054, Email: [email protected], Fax: 0256.498.092, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA HALMAGIU
Adresa postala: str. Primariei, nr. 9, Localitatea: Halmagiu, Cod postal: 317160, Romania, Tel.0257319111, Email: [email protected], Fax: 0257319244, Adresa internet (URL): www.primariahalmagiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer