Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat:Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 6,3 km asfaltare,Extindere retea apa,Canalizare si epurare ape menajare,Organizare de festivaluri cu specific local,Centru de ingrijire batrini Comuna Slatioara ,judetul Valcea


Anunt de participare numarul 89815/30.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Slatioara
Adresa postala: Slatioara, jud. Valcea, Localitatea: Slatioara, Cod postal: 247605, Romania, Punct(e) de contact: Romcescu Cristian Sorin, Tel.0250/866339, Email: [email protected], Fax: 0250/866339, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 6, 3 km asfaltare, Extindere retea apa, Canalizare si epurare ape menajare, Organizare de festivaluri cu specific local, Centru de ingrijire batrini Comuna Slatioara , judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Slatioara
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
componenta 1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conformitate cu Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
-componenta 2 Executarea lucrarilor de astfaltare drumuri, extindere retea de apa, canalizare si epurare ape menajere, centrul de ingrijire batrinisi organizare festival in conformitate cu proiectul intocmit , probe tehnologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
componenta 1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conformitate cu Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Valori estimate : Drumuri -292.653 lei Alimentare cu apa -12.500 leiCanalizare -336.971lei Camin de batrini -31.566 lei, Organizare festival-21.000lei
-componenta 2 Executarea lucrarilor de astfaltare drumuri, extindere retea de apa, canalizare si epurare ape menajere, si centrul de ingrijire batrini in conformitate cu proiectul intocmit , probe tehnologice
Valori estimate : Drumuri -3.467.300 lei Alimentare cu apa -211.500 lei Canalizare -3.591.500 lei Camin de batrini -550.840 lei, Organizare festival-258.700lei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 774, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000, 00 leigarantie de buna executie 10% din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR -PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie propria raspundere eligibilitate
Declaratie neincadrare in art 180 si 181 din OUG34/2006
Certificate atestare fiscala taxe si impozitae bugetul local
Certificate taxe si impozite bugetul local
Calitate participant la procedura
Certificat constatator ORC
Certificat inregistrare persoana juridica
Cert rezidenta fiscala pers.jurid.straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Cifra de afaceri
3.Profit 31.12.2008
4.Lichiditate generala 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2>=17.000.000 lei3.pozitiv4.>=100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate
2.Lista principalelor servicii executate
3.Prezentare efective medii anuale, pers.angajat, cadre cond, pers.resp indeplinire contract
4.Informatii privind dotarea tehnica
5.ISO 9001
6.ISO 14001
7.OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.min 2 lucrari apa/canal>=3.700.000 lei, min 2 luc drumuri>= 3.450.000 lei, min 2 lucrari reabilitare/constructie civila >=700.000 lei, min 2 contracte proiectare si executie2.min 2 contracte proiectare canalizare >=345.000 lei, min 2 contracte proiectare drumuri>=290.000 leimin 2 contracte proiectare const civile >=50.000 lei3.min 7 exp. cheie proiectare-2 drumuri, 3 alim apa/canal/2 civile, RTE drumuri, tehnico-edilitare, civile, CQ drumuri, tehnico-edilitare , civile, sudori4.Statie sortare, statie mixt.asfalt., statie betoane, laborator grad II, aparat sudura PEHD
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: Casa de cultura Slatioara, jud Valcra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire, reprezentanti CRPDRP 4sud vest Oltenia, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR -PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Nerespectarea solutiei tehnice din studiul de fezabilitate constituie motiv de respingere a ofertei ca inacceptabila in conformitate cu HG925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleus nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str Victoriei nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Slatioara
Adresa postala: Str Mogesti nr 1, Localitatea: Slatioara, Cod postal: 247605, Romania, Tel.0250866339, Email: [email protected], Fax: 0250866339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer