Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect intregrat- Modernizare DC 12,DN 6 -Zlagna si Extindere retea de canalizare in comuna Turnu Ruieni judetul Caras Severin


Anunt de participare numarul 82363/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TURNU RUIENI (CONSILIUL LOCAL TURNU RUIENI)
Adresa postala: Turnu Ruieni;Nr. 45;, Localitatea: Turnu Ruieni, Cod postal: 327409, Romania, Punct(e) de contact: Petru Harambasa, Tel.0723250569, In atentia: Titus Belci, Email: [email protected], Fax: 0255510221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect intregrat-Modernizare DC 12, DN 6 -Zlagna si Extindereretea de canalizarein comuna TurnuRuieni judetul Caras Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ComunaTurnu Ruieni ;Jud CarasSeverin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 Executie lucrari-Modernizare DC 12, DN 6 -Zlagna
CodCPV 45233123- 7Lucrari de constructii de drum comunalLOT 2Executie lucrari - Extindereretea de canalizarein comuna TurnuRuieni.CodCPV 45232411-6 Lucrari de constructie de canalizari de ape reziduale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiecte tehnice atasate
Valoarea estimata fara TVA: 5, 808, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: - 86 000leipentru ofetareLotul 1;
-30 000lei pentru ofertareLotul 2-garantie de buna executie 10% din val oferta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pers juridice romane:
1.Certificat constatator emis de ORC2.Certificat Unic de InregistrarePers juridice straine
1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, intr-unstatmembru UE sau in curs de aderare ;
2. Documente solicitate in documentatia de atribuire echivalente in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani incheiati -vizate de organele fiscale( 2006, 2007, 2008).
2.Fisa de informatii generale -conform formularANEXA4;
3.Identificare financiara -ANEXA 5 ; Pentru ofertant (sau leaderul unei asociatii ) cu toate conturile de operarein banci si trezorerie.
4.Pentru persoanelejuridice straine se va prezenta situatie financiara anuala , pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1. Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani a ofertantuluisa fie de mimimum : - 6000000leipentru ofetareLotul 1-2500000lei pentru ofertareLotul 2Pentru ofertantiistraini , cifrade afaceri medieanualasevacalcularaportat la urmatoarelecursuri medii anuale : conf. site BCE2006 :1Euro = 3, 5244 lei.2007 :1Euro = 3, 3379 lei.2008:1Euro = 3, 6840 lei.A.2Profituloperational a ofertantului(ptfiecare partener in caz de asociere )pe ultimii 3 ani financiari ( 2006, 2007, 2008) sa fie pozitiv.A.3 Ofertantul va prezentascrisoare de bonitate bancaracu indicatorii economici : - Lichiditatea globala la 31 .12 .2008 min.100%-Solvabilitatea patrimoniala la 31.12 2008 min 30%A.4 Ofertantul va avea pentru lucrareasigurat un cash- flow de minim25% din valoarea contractului .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa Formular12F Formular 12H , Formular 12 I, ANEXA 7 fisa tehnica lucrari similare , pentru fiecare contract de lucrari, ANEXA 8, personal disponibilizat pe lucrare ;CV-uri;copii diplome, carti de munca (dincaresareiasa experientaminima si relatia cu ofertantul ) , sau contract de munca vizat de ITM3 . Asigurarea calitatii, standardelor de mediusi standardelordeMPSM.- pt. LOT 1 si LOT 2Pentru a fi declarat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de calitate, de mediusi conditii de munca si protectiamuncii, prin prezentarea in copie legalizata:
-certificatISO 9001 sau echivalent
-certificatISO 14000 sau echivalent
-certificat OHSAS 18001 sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pentru LOT 1:1.1Experienta similara: - minim 2lucrari executate, incheiatede o amploaresimilara1.2 Personal calificat , minim , disponibilizat pe lucrare: -1 inginer , absolvent deConstructiicu minim 5 ani vechime in executiein relatie de munca legala , cu antreprenorul.-1 inginer , absolvent deConstructii cuvechime minim 3ani, -1 RTEcu documente de atestare validepe domeniul drumuri, sirelatie de munca legala , cu antreprenorul-1 responsabil CQ/AQcu documente de atestare validesirelatie de munca legala , cu antreprenorul .1.3 Dotarea cu utilaje pentru lucrare: Se va prezenta, raportul inspectiei tehnice autilajelor care folosesc drumurilepublice , la zi2.Pentru LOT 22.1Experienta similara: - minim 2 lucrari executate similare , pentru sisteme de canalizare.2.1 Personal calificat, minim, disponilizat pt lucrare : --1 inginer , absolvent deConstructiicu minim 5 ani vechime in executiein relatie de munca legala , cu antreprenorul.-sef de santier-1 inginer , absolvent deConstructiicu minim 3 ani vechime in executiein relatie de munca legala , cu antreprenorul.- adjuct sef de santier-1 inginer RTEcu documente de atestare validepe domeniul hidroedilitarsirelatie de munca legala , cu antreprenorullegala , cu antreprenorul .-1 inginer responsabil CQ in domeniul lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare cu documente de atestare validesirelatie de munca legala , cu antreprenorul1.3 Dotarea cu utilaje: Dotarea cu utilaje pentru lucrare: Se va prezenta, raportul inspectiei tehnice autilajelor care folosesc drumurilepublice , la zi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1- Punctaj financiar
70%
Descriere: pretul ofertei
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere: durata executie 66, 67%;durata garantie 33, 33%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
72
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 11:00
Locul: Primaria Turnu Ruieni Nr45 ;Jud Caras -Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantaredin FEADR -Masura 322 - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41/(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41/(+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulCaras Severin
Adresa postala: str Horea Nr 2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Turnu Ruieni
Adresa postala: Turnu Rueini; Nr.45 Judetul : Caras -Severin, Localitatea: Turnu Ruieni, Cod postal: 327405, Romania, Tel.0255510221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 21:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer