Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect Panouri de prezentare infochioscuri de dimensiuni mari


Anunt de participare numarul 45372/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Verdes Ionel, Tel.0268/410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Verdes Ionel, Tel.0268-410777/182/221, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268-472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, nr.67, camera 7 - Serviciul Achizitii Publice, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Radulea Andreea, Tel.0268-410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: 0268-472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, nr.67, camera 7 - Serviciul Achizitii Publice, dupa ce in prealabil a fost inregistrata la cam.10, B-dul Eroilor nr.5., Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Radulea Andreea, Tel.0268-410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: 0268-472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect Panouri de prezentare infochioscuri de dimensiuni mari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasele principale ale judetului Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect Panouri de prezentare infochioscuri de dimensiuni mari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231250-4 - Ecrane de afisare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect Panouri de prezentare infochioscuri de dimensiuni mari:
- 13 terminale de exterior
- 7 terminale de vitrina
Valoarea estimata fara TVA: 672, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului, reprezinta 5% din pretulcontractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii (Formular 12G);
-Asocierea, conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Declaratii pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani(Form. 12A);
Completare Formular 12B
-Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu mai vechi de 30 zile fata de datalimita de depunere a ofertelor;
- Certificat unic de inregistrare (CUI)emis de Oficiul Regisrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie)
- Autorizatie de comercializare si service in original emisa de produc.echipamentelor
- Autorizatie de comercializare si servicein original emisa de producatorul software-ului
- Autorizatie de comercializare si service in original emisa de furnizorul serviciului de monitorizare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
-obligatii contractuale in desfasurare: se vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie care contine informatii privind personalul disponibil, responsabil direct de indeplinirea contractului Formular 12I;
-Prezentarea generala;
-Experienta similara: declaratie privind lista principalelor proiecte executate in ultimii 3 ani (Formular 12E)
Cel putin doua proiecte finalizate in ultimii 3 ani fiecare in valoare de minim 100 000 euro insotite de referinte si dintre care cel putin unul cu o autoritate publica locala.
- Recomandari din partea unor beneficiari pentru care s-a executat o lucrare similara
Minim 3 referinte de proiecte care includ terminale similare celor ofertate
Minim 3 referinte de la clienti care folosesc sistemul software ofertat
Minim 3 referinte de la clienti care folosesc serviciul de monitorizare
- Producatorul echipamentelor trebuie sa fie certificat ISO 9001
- Ofertantul trebuie sa fie certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Termenul de livrare al echipamentelor si licentelor
40%
Descriere:
3.
Termenul de scolarizare
5%
Descriere:
4.
Metodologia de scolarizare si punerea in functiune
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO65TREZ13121360250XXXXX Trezoreria Brasov sau in numerar la sediul Consiliului Judetean Brasov, str. Eroilor nr.5, parter, camera 8.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 12:00
Locul: Str. N. Balcescu Nr.67, parter, cam. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti cu copii dupa B.I./C.I. sau pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268413056, Fax: 0268418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratiei Publica Locala
Adresa postala: B-ul Eroilor, Nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777 - 253, Email: [email protected], Fax: 0268472305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer