Licitatie Publica - PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE DESFIINTARE - P.A.D.
Anunt de participare (utilitati) numarul 62103/22.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: Exploatarea Miniera de Subteran Motru, Strada SEVERINULUI nr.3, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: CALIN GIGI, Tel.0253/410022, 0720/666126, In atentia: Departament Achizitii Publice, Fax: 0253/410067, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE DESFIINTARE - P.A.D.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Proiecte pentru autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare P.A.D. Casa Brindusescu Geta si Brindusescu Paul, Casa Stanescu Sergiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE DESFIINTARE - P.A.D.
-Proiect pt.autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare-P.A.D.Casa Stanescu Sergiu
-Proiect pt.autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare-P.A.D.Casa Brindusescu Geta si Brindusescu Paul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74233500-6 - Studii tehnice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE DESFIINTARE - P.A.D.- 2 bucati.
Fiecare documentatie va fi executata in 4 exemplare in format scris, respectand urm.legi
-Legea nr.50/1991 privind autorizarea lucrarilor de c-tii
-Ordinul nr.1430/2005 pt.aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.50/1991
-Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului
-Legea Minelor nr.85/2003
-Legea cadastrului nr.7/1996
-Legea nr.10/1995 privind calitatea in c-tii.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 31.10.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part 440 RON, pentru IMM-uri se accepta 220 lei.Gar buna exec 5% din val contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. modalitati legale de plata, functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif.echivalent, Pers.juridice romane vor prez.Certif.constatator si Certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau TeritorialaPers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDoc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-bilant fin-cont, scris de bonit de la banci sau de la societ recunosc de audit fin-cont precum si orice alte doc legale edif 2-cifra medie anuala de af pe ult 3ani 66000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, fisa de informatii privind experienta similara, declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, cel putin doua recomandari de la alti beneficiari, daca in cursul ultimilor 3 ani s-a executat prestarea acestor servicii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii EMS Motru.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300800, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al EMS MOTRU
Adresa postala: Strada SEVERINULUI nr.3, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0372/538339, Fax: 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 13:26