Licitatie Publica - Proiect pregatitor de introducere a canalizarii si constructia de statii de epurare in comuna Baciu Jud. Cluj
Anunt de participare numarul 41151/08.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BACIU
Adresa postala: BaciuNr.792, Localitatea: Baciu, Cod postal: 407055, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Pop, Tel.0264260314, Email: [email protected], Fax: 0264260699, Adresa internet (URL): www.primariabaciu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect pregatitor de introducere a canalizarii si constructia de statii de epurare in comuna Baciu Jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Baciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documente: Studiu Geo; Studiu Topo; Studiu de fezabilitate(analiza de oportunitate, analiza tehnica, analiza economica, analiza cost-beneficiu, analiza risc si senzitivitate, Avize necesare demararii lucrarii);Prioect tehnic de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu Geo; Studiu Topo; Studiu de fezabilitate(analiza de oportunitate, analiza tehnica, analiza economica, analiza cost-beneficiu, analiza risc si senzitivitate, Avize necesare demararii lucrarii);Prioect tehnic de executie. cate un exemplat in format tiparit si in format electronic.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
in termen de 30 zile de la data facturarii in functie de graficul si receptia lucrarii partial executate si avans de 20% din valoarea contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie dupa Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului,
2. Copie dupa Actul Constitutiv ( contractul de societate sau statutul)
3. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre bugetele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident
5. Declaratii pe propria raspundere privind eligibilitatea
6. Declaratia privind neancadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum sunt:
a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;;
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare aofertantului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele prin care ofertantul face dovada capacitatii tehnice si/sau profesionale, solicitate de catre autoritatea contractanta, sunt urmatoarele: a) o lista a principalelor proiecte efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, sau copii ale contractelor incheiate.
b) o declaratie pe proprie raspundere referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii(eventual Certificat ISO 9001, 14001 ) sau echivalent, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
c) experienta similara
d) Prezentarea de CV-uri experti proiectare mediu si constructii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract similar realizare documentatie (cu studiu de fezabilitate) care a obtinut finantare in cadrul Programelor in domeniul mediului- minim 1 expert care sa detina experienta in elaborarea studiilor de fezabilitate in domeniul mediului.- minim 1 expert care sa detina experienta in elaborarea documentatiei de proiectare in constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Consiliului Local Baciu Com Baciu Jud. Cluj Str. Principala Nr 792
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2008 15:00
Locul: Primaria Baciu Loc. Baciu Jud. ClujStr. Principala Nr. 792in sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana interesata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE CES/2005
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 13:43