Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect privind dotarea si acreditarea laboratorului de testare si incercari la SC TAPARO SRL Tg. Lapus


Anunt de participare numarul 120160/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TAPARO S.R.L.
Adresa postala:  nr. 198 DJ182, 40+000, Localitatea:  Borcut, Cod postal:  435600, Romania, Punct(e) de contact:  Pop Dumitru Adrian, Tel. 0262384860, In atentia:  Pop Dumitru Adrian, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0262385118, Adresa internet (URL):  www.taparo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea de mobila n.c.a.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect privind dotarea si acreditarea laboratorului de testare si incercari la SC TAPARO SRL Tg. Lapus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC TAPARO SRL, Boruct, nr. 198 DJ182, 40+000, jud. Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea laboratorului la SC Taparo SRL prin:
? furnizare dotari pentru incadrarea in standard,
? aparatura pentru determinarea caracteristicilor pentru burete si carton,
? aparatura pentru determinarea emisiilor,
? aparatura pentru determinari fizico-mecanice,
? pregatirea personalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38300000-8-Instrumente de masurare (Rev.2)
38400000-9-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
38500000-0-Aparate de control si de testare (Rev.2)
38900000-4-Diverse instrumente de evaluare si de testare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de furnizare pentru produsele din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 947, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare(1% DIN VALOAREA FIECARUI LOT): lot 1:3066 RON; lot 2:3034 RON;lot 3:3377 RONSe accepta orice instrument de garantare conform art86/HG 925/2006. Cont: RO10BRDE250SV0883531
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de stat si aport propriu;Plata: Maxim 15 zile de la livrarea produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;? Certificat de participare cu oferta independenta
? Scrisoare de inaintare(care insoteste documentele de participare la licitatie) ? la vedere
1.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , - copie semnata si stampilata.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie conform cu originalul.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. lit . a, b, c, c^1, d, e/ OUG 34/2006 - completarea formularului 3
4. Certificat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor , in copie semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstarea situatiei eonomice si financiare se realizeaza prin prezentarea urmatoarelor documente:
1.Declaratii bancare, sau dovezi privind asigurarea riscului professional
2.Bilantul contabil sau extrase din bilant
3.Declaratii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1. Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu directivele europene in domeniu sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei, copie semnata si stampilata conf. cu originalul.2.Declaratie privind experienta similara formular nr.6 original, semnt si tampilat
Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
32%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nivelul tehnic calitativ al produsului
55%
Descriere: puncte de la 1 la 55.(1 niv min), 55(niv max)
3.
Garantie
5%
Descriere: Termenul de garantie.
4.
Termen de livrare
5%
Descriere: Livrarea produselor.
5.
Termen de inlocuire a echipamentelor defecte
3%
Descriere: Componenta de service
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/15.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S27-043865 din 09.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 11:00
Locul: SC TAPARO SRL, Borcut nr.198, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
art.33/HG925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta conf. art.256^2/O.U.G 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic propriu
Adresa postala:  nr. 198 DJ182, 40+000, Localitatea:  Borcut, Cod postal:  435602, Romania, Tel. 0769035317, Email:  [email protected], Fax:  0262386355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer