Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect. si exec. lucrari de modernizare, restaurare si extindere la imobilul Sectorului 1.


Anunt de participare numarul 132112/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Adresa postala: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel. 021/3191013, Email: [email protected], Fax: 021/3191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect. si exec. lucrari de modernizare, restaurare si extindere la imobilul Sectorului 1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bucuresti, b-dul Banul Manta nr. 9, sector 1.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE, RESTAURARE SI EXTINDERE LA IMOBILUL SEDIULUI PRIMARIEI SECTORULUI 1, Bulevardul Banul Manta nr. 9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45211000-9-Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de refacere a mansardei, refacere a instalatiilor interioare pentru intreg imobilul, restaurare arhitectura interioara si exterioara, retele exterioare, amenajari exterioare si mobilier urban, cat si proiectarea si executia lucrarilor de restaurare sala de consiliu si restaurare statuie soldat si replica statuie soldat.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 881, 289.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip. -800 000 lei. Perioada de val. a gar. de participare- cel putin 90 de zile, calculate de la data deschiderii ofertelor.Gar. de buna exec.-10% din valoarea fara TVA a contr..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, cazier judiciar si fiscal, Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, certificate fiscale(impozite si taxe locale si ANAF), Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente.Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2008, 2009 si 2010 sa fie de cel putin 80 000 000 lei (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: AnulCurs EURO20083, 682620094, 239920104, 2122
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte similare
2.Personal de specialitate.
3.Standarde de asigurare a calitatii
4.Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor
5.Dotare tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Compl. Form.III.2.3.1-1a)lista princ. serv. de proiect. exec. in ult. 5 ani, care sa cuprinda: - un proiectlucr. de restaurare, finisare, componente artistice la cladiri monumente istorice, realizata cu Avizul Ministerului Culturii;b)lista princ. lucr. exec. in ultimii 5 ani, care sa cuprinda: -max. 2 lucr. de reabilit. si rest. sau de cons. si rest. la cladiri de interes istoric sau arh. deosebit , cu o val. cumul. de min.40 000 000 lei(1euro=4, 3312lei, la 12.10.2011 )Prezentarea doc: - copii ale contractului/ contractelor care dovedesc exp. sim., insotite de anexele acestora (conf. cu orig.);
- copie simpla a proc. verb. de rec. la term. lucr. executate in baza contr. care dovedeste experienta similara ;
- recom. din partea benef. din care sa rezultecal. lucr. exec.2.Completare Formularul III.2.3.2-1Minim necesar: -1 ing. constr. specializ. constr. civile, cod COR (214201)-1 spec. atestat de Minist. Cult. in domeniile : ing. -consolid. si/ sau rest. struct. istorice, executare lucrari.-1 licentiat arte plast. si dec. cu specializarea de artist plastic ? restaurator-1 spec.-expert in domeniile: rest. metal-ceramica-1 resp. tehn. cu executia (RTE)-1 resp. cu controlul tehn. de cal. (CQ)-1 spec. in dom. sanat. si securit. in munca-muncit. calific: zidari, fierari betonisti, mozaicari, zugravi, sudori, electricieni instalatori3.Certificate: ISO 9001/ 2008, ISO 14001/20054.domenii : Ing. Consol. si/ sau-Rest. Struct. Ist.5.Lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariconform Formularului III.2.6-1.Ofertantul trebuie sa prezinte un contract de depozitare a deseurilor rezultate din activitatea de constructii, cu un depozit de colectare deseuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea privind proiectarea solicitata
15%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 11:00
Locul: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos. Bucuresti -Ploiesti nr. 9-13, et. 3, Directia Investitii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +400213104641, Email: [email protected], Fax: +400213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu alta Destinatie decat cea de Locuinta
Adresa postala: Sos Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Tel. +400213191013/114, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer