Licitatie Publica - Proiect sistem colectare si epurare ape uzate in comuna Albesti Paleologu
Anunt de participare numarul 49260/10.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALBESTI-PALEOLOGU (Primaria Comunei Albesti-Paleologu)
Adresa postala: Str. Urlatiului, nr.15, Localitatea: Albesti-Paleologu, Cod postal: 107010, Romania, Punct(e) de contact: ZINA DARVAREANU, Tel.0244.232853, Email: [email protected], Fax: 0244.232853, Adresa internet (URL): www.primariealbesti.plusmediapro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect sistem colectaresiepurareapeuzate incomuna Albesti Paleologu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Albesti Paleologu, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului :
-Elaborare studiu fezabilitate ;Elaborare proiect tehnic;
Intocmire caiet sarcini; Intocmire detalii de executie ;
Realizare documentatii pt.avize , acorduri si autorizatii ;
Obtinere viza verificator tehnic atestat proiect , pt.fiecareproiect tehnic in parte ;
Obtinere certificate , avize , acorduri, autorizatii aferente lucrarilorde reabilitare si amenajare ;Asigurarea asistentei tehnice petoatadurata executiei lucrarilor ;Studiiteren.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de arhitectura , servicii de inginerie specializata , inginerie integrata , proiectare urbanistica si peisagistica de consultantastiintifica si tehnica, servicii de testari si analiza tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Plata contractului de servicii se va face in momentul in care proiectul devine eligibil.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 2 % din valoarea contractului fara t.v.a.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare : -buget local: 2% ;
-bugetul destat: 13 % ; - fonduri structurale: 85 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata conform art.180 si 181 din OUG 34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata catre stat si bugetele locale;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
Certificat de inregistrare -ORC ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil intocmit la data de 31.12.2007 ;
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani;
Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005-2007, inclusiv:
valoare minima admisa :400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de prestare , beneficiari;
Recomandari din partea beneficiarilor ,
pentru serviciile prestate- minim 3 recomandari ;
Resurse tehnice - asigurarea acelor echip.teh., resurse de studiu si cercetarecare sunt disponibile pt.indeplinirea contractului de servicii ;
Cerinta minima : prezentarea listei echipamentelor considerate necesare ;
Resurse umane -Asigurarea personaluluide specialitate care este disponibil pt.indeplinirea contractului , studii pregatire profesionalasi calificarea personaluluiresponsabil pt. indeplinirea contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
50%
Descriere:
2.
tehnic
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria primariei Albesti Paleologu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 13:00
Locul: sediul primariei comunei Albesti Pleologu .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii operatorilor econumici care au depus oferta .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310641, Email: [email protected], Fax: 021 310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Albesti Paleologu , judetul Prahova
Adresa postala: strada D.N. 1B , nr.451, Localitatea: Albesti Paleologu, Cod postal: 107010, Romania, Tel.0244 232853, Email: [email protected], Fax: 0244 232853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 13:02