Licitatie Publica - Proiect tehnic canalizare menajera etapa III - inclusiv studiu geotehnic si studiu topografic
Anunt de participare numarul 96148/18.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Primariei nr. 1, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Namaianu Virginia, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic canalizare menajera etapa III - inclusiv studiu geotehnic si studiu topografic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Intravilanul comunei Valu lui Traian
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare conducte de canalizare etapa III.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic de canalizare menajera etapa III - inclusiv studiu geotehnic si studiu topografic
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Constituirea garantiei de participare in cuantum de 9000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea Formularul 12A-Declaratii privind neiancadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr.34/2006 Formularul nr. 12 B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.12 C
a) pentru persoanele juridice romane :
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata;
- Certificat unic de inregistrare ;
- Cerificat inregistrare in scopuriTVA- Statutul societatii in vederea demonstrarii activitatii in obiectul de activitate
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelorcatre statinclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurari socialede stat pentru ultima lunaincheiata financiar( luna februarie 2010)in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiarepe ultimii 3 ania) -bilant contabil la31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 .
b)- cont profit si pierderi la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani si demonstrarea ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este mai mare decat 900.000 lei, echivalentul in la cursul de referinta a BNR din data de 04.03.2010
d)balanta contabila la 31.12.2007 si 31.12.2008, 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani Formularul 12 E ;
b) Informatii referitoare la pregatirea personalului (studii de specialitate, etc.)
c) Declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formular 12 I
d) Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeazasa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Formular 12 G
***Experienta similara : realizarea a cel mult 3 lucrari similare conform Formularului21, , de minim 54.800 , echivalent in lei la 04.03.2010 realizate in ultimi 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Valu lui Traian, str. Primariei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire cel mult 2 persoane.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanal de Solutionare a COntestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241-617760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Seviciul Judridic din cadrul Primairei Valu lui Traian
Adresa postala: str. Primariei nr. 1, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241-231006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 13:23