Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC CU DETALII DE EXECUTIE PENTRU LUCRAREA-TERMINAL SOSIRI INTERNE


Anunt de participare (utilitati) numarul 68570/12.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Sterea, Tel.0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECT TEHNIC CU DETALII DE EXECUTIE PENTRU LUCRAREA-TERMINAL SOSIRI INTERNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si al SN AIT TV SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform Temei de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :4.500 RON sau euro la cursul din 09.12.2008;garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea cu conditia respectarii OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularele B si B1 din sectiunea III;1. CertificatfiscaleliberatdeCompartimentulImpozitesiTaxeLocalealunitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 11.12.2008
2. Certificatdeatestarefiscalaeliberatdeorganuldeadministrarefiscalaalunitatii administrativteritorialedeperazacareiasocietateaaresediulsocialprivindplataobligatiilorla bugetul general consolidat, incopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 11.12.2008;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Certificat inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea III)
2.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti-se va prezenta o lista cu contractele in desfasurare
3.Bilantul contabil scurt la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara4.a)Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani(Formularul B2 din sectiunea III) Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fieminim 1.000.000 ron adica 268.305 Euro
b)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) ): minimum100% pentru anul 2007
solicitatc)Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) ): minimum 30% pentru anul 2007
solicitat5.Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2005, 2006 si 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul C2 din sectiunea III).2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului + C.V.-uri ale acestor persoane (Formularul F din sectiunea III).3. Declaratie care contine informatii privind echipamentul tehnic, pentru indeplinirea contractului.4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul B4 din sectiunea III).
cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost prestareaunui contract de servicii similar in domeniul aeroportuar. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Se va prezenta indeplinirea a cel putin unui contract similar a carui valoare minima este de 135.000 ron adica 36.221 Euro.
5.Recomandari din partea unor beneficiari(persoane juridice sau clienti privati)de produse similare-se solicita minim 3 recomandari6. Asigurarea calitatiiDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma
certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta
documente care sa ateste conformitatea cu standardele si
normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel
putin ISO 9001 sau alte documente echivalente)
7.Se solicita ca societatea sa fie autorizata de AACR(Autoritatea Aeronautica Civila Romana) in domeniul serviciilor de proiectare in domeniul aeroportuar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria SN AIT TV SA sau prin OP in contul RO34RNCB0249049296020001 BCR Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 10:00
Locul: Biroul achizitii publice la sediul SN AIT TV SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
semnatarii ofertelor sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vlad Tepes Voda, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str Aeroport nr.2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256386007, Fax: 0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer