Licitatie Publica - Proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivul Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 677, limita judet Valcea- Piatra - Olt, judetul Olt .
Anunt de participare numarul 57247/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivul Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 677, limita judet Valcea- Piatra - Olt, judetul Olt .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: dDJ 677, LIMITA JUDET VILCEA - PIATRA OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza proiectul tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivul Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 677, limita judet Valcea- Piatra - Olt, judetul Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 902, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.=18.050 lei: OP confirmat pana la deschiderea ofertelor de catre banca emitenta, numerar casierie a sumei specificate in documentatia de atribuire, scris. garantie bancara in original .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea -12 A.
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-12 B.
-certificat fiscal privind impozitele si taxelelocale eliberat de Primarie-l valabil la data deschiderii ofertelor, in original.
-certificat de atestare fiscala pentru persoanejuridice eliberat de Administratia Finantelor Publice original valabil
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda domeniile de activitate in original sau document similar.
-certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani cel putin 1.000.000 lei, formular B2
-bilantul contabil la 31 .12 .2007 , vizat de organele competentesau ultima balanta contabila pe 2008.
Indicatori economici solicitati:
-solvabilitate patrimoniala peste 30%;
- lichiditate generala peste 100 %
Ambii indicatori vor fi vizati de Directia de Finante Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani formular 12 E (minim 3 contractesimilarede aceeasi natura si complexitate insotite de procese verbale de predare primire).
- valoarea experientei similare sa fie de cel putin 250.000 lei- Recomandari din partea beneficiarilor, pentruservicii similare deelaborare documentatie tehnico economica pentru reabilitari drumuri, se solicita o recomandare pentru fiecare contract formular 13 .
-declaratie privind dotarea cu echipamentele tehnice necesare pentru realizarea contractului formular 12 H, trebuie sa cuprindaechipamente specifice pentru masuratori topografice, soft-uri necesare pentru realizarea proiectului.
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate (studii pregatire profesionala-conf. formular12 I +cv-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)-formular 14. Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractuluitrebuie sa cuprinda minim: 2 ingineri specialisti proiectare drumuri si poduri, 1 inginer specialitate topometrie.
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(standarde de calitate ISO 9001, de mediu-conf. ISO 14001/2005 , sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conf. ISO 18001/2004, sau echivalent
Criteriile de calificare sau selectie sunt eliminatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Riscul de a pierde finantarea daca nu se depune PT in termen impus de catre ADR S-V Oltenia
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Min.5 cand.Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani min.1.000.000 lei, bilantul contabil la 31.12.2007, Minim 3 contractesimilare de cel putin 250.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
90%
Descriere:
2.
Durata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar casieria C.J. Olt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 11:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIAOVA, Cod postal: 200366, Romania, Tel.0251415750, Fax: 0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J. OLT
Adresa postala: B-DUL A.I.CUZA NR. 14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 09:18