Licitatie Publica - Proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivul Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 604, Km 36+717-74+749, judetul Olt .
Anunt de participare numarul 49510/12.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivulReabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 604, Km 36+717-74+749, judetul Olt .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 604, km.36+714-74+749
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie de licitatie, documentatie de avize lucrari pentru obiectivulReabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 604, Km 36+717-74+749, judetul Olt .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 887, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.de 8873 lei: depunerea la CJOlt a unui OPconfirmat pana la des.ofertelor de catre banca emitenta, numerar casieria CJ Olt, scris.garantie bancara in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si TVA conform Legii 388/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
-certificat fiscal privind impozitele si taxelelocale eliberat de Primarie-original valabil la data deschiderii ofertelor-certificat de atestare fiscala pentru persoanejuridice eliberat de Administratia Finantelor Publice original valabil
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda domeniile de activitate -original sau legalizat
-certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie original sau legalizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani cel putin 900.000lei-bilantul contabil la 31.12.2007, vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani formular 12 F (2 contractesimilarede aceeasi natura si complexitate insotite de procese verbale de predare primire).
- valoarea experientei similare sa fie de cel putin 180.000 lei- Recomandari din partea beneficiarilor, pentruservicii similare deelaborare documentatie tehnico economica pentru reabilitari drumuri, se solicita 2 recomandari formular 13 .
-declaratie privind dotarea cu echipamentele tehnice necesare pentru realizarea contractului formular 12 H-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate (studii pregatire profesionala-conf. formular anexat 12I+cv-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)-formular 14.
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(standarde de calitate ISO 9001, de mediu-conf. ISO 14001/2005 , sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conf. ISO 18001/2004, sau echivalent
Criteriile de calificare sau selectie sunt eliminatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieriaConsiliului Judetean Olt, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 11:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200550, Romania, Tel.0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J. OLT
Adresa postala: B-DUL A.I CUZA NR. 14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 10:59