Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru Avize, Acorduri si Autorizatii, Asistenta tehnica si Executie pentru proiectul de investitie Alimentare cu apa sat Badeana si sisteme de canalizare-epurare in satele Badeana si Tutova, comuna Tu


Anunt de participare numarul 75946/21.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUTOVA
Adresa postala: SAT TUTOVA, COMUNA TUTOVA, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Tutova, Cod postal: 737550, Romania, Punct(e) de contact: ION CORCIOVA, Tel.0235428136, Email: [email protected], Fax: 0235428136, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru Avize, Acorduri si Autorizatii, Asistenta tehnica si Executie pentru proiectul de investitie Alimentare cu apa sat Badeana si sisteme de canalizare-epurare in satele Badeana si Tutova, comuna Tutova, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SATELE BADEANA SI TUTOVA DIN COMUNA TUTOVA JUDETUL VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFIINTARE REATEA ALIMENTARE CU APA SAT BADEANASISTEM CANALIZARE - EPURARE SATELE BADEANA SI TUTOVA DIN COMUNA TUTOVA JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare - lucrari infiintare sistem alimentare cu apa si siteme canalizare - epurare in satele Badeana si Tutova
Valoarea estimata fara TVA: 4, 435, 456RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.06.2009 pana la 11.02.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE - 45000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale.- Identificarea financiara.
- Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
- Documente pentru a demonstra ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 de zile.
- Scrisoare de bonitate din partea unei banci eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de cel putin 12.000.000 lei (Ron).- Acces la sau ca are disponibile resurse reale, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective in valoarea de 800.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.
- Copii contracte de lucrari.
- Procese verbale de receptie la terminarea lucrarii.
- Recomandari executie lucrari vizate de ISC.
- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 5 ani.- Copii contracte de servicii de proiectare.
- Recomandari din partea beneficiarilor pentru executarea unor servicii de proiectare similare .
-Declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Contractele sau conventiile de inchiriere pentru utilajele, mijloacele de transport asigurate de la terti (daca este cazul)
- Informatii privind dotarile pentru proiectant.
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale peronalului angajat si al cadrelor de conducere pentru executant + CV-uri, copii dupa dipome de studii si atestate, copii carti de munca completate la zi (pentru personalul responsabil cu executia lucrarii).
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru proiectant + CV-uri ale personalului direct implicat in realizarea proiectului + copii carti de munca ale personalului angajat in realizarea proiectului + declaratii de disponibilitate pentru persoane direct implicate in realizarea proiectului.
- Dovada eliberata de Inspectoratul Teritorial de Munca privind numarul mediu scriptic de personal pentru anul 2008;
- Situatia privind numarul personalului angajat cu contract individual de munca, calificarea si vechimea in specialitate, vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin trei contracte de servicii de proiectare de aceiasi natura si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei.- Minim 3 contractede lucrari in valoare cumulata de minim 1.900.000 lei, incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani- Dotarile specifice proiectant: calculatoare, copii dupa licente pentru programe specializate pentru realizarea proiectarii asistata de calculator (soft specializat pentru proiectare), copiator, echipament pentru editate (imprimanta), soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Pentru activitatea de proiectare trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 2 ingineri proiectanti de specialitate CH (constructii hidrotehnice) sau IC (instalatii pentru constructii) cu experienta in domeniu de minim 5 ani.- Coordonator echipa de proiectare persoana cu studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil, vechime in specialitate de minim 5 ani.- Persoana specializata in elaborarea, avizarea si calculul documentatiei tehnico-economice de executie a obiectivelor de constructie, studii superioare, absolvent al unei facultati cu profil tehnic sau economic, vechime in specialitate de minim 3 ani.Pentru executie: Inginer de specialitate absolvent al unei facultati tehnice de profil (constructii hidrotehnice sau instalatii pentru constructii), vechime in specialitate de minim 5 ani, precum si participarea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar; Personal calificat in activitatea de constructii de canalizare: muncitori calificati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
PUNCTAJUL TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
552
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Tutova, loc. Tutova, com. Tutova, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE DESEMNATE PRIN DISPOZITIA PRIMARULUI SI IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL PENTRU DEZVOLTARE RURALA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 25, jud. Iasi, Localitatea: IasiIasi, Cod postal: 7000024, Romania, Tel.0232/217.808, Email: [email protected], Fax: 0232/217808; 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TUTOVA SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: SAT TUTOVA COMUNA TUTOVA JUDETUL VASLUI, Localitatea: TUTOVA, Cod postal: 737550, Romania, Tel.0235428136, Email: [email protected], Fax: 0235428136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer