Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANRULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR ,, EXTINDERE SI MODERNIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL SI INFIINTARE GRADINITA


Anunt de participare numarul 91623/26.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRESU MARE (PRIMARIA MIRESU MARE)
Adresa postala: MIRESU MARE 487 MARAMURES, Localitatea: Miresu Mare, Cod postal: 437185, Romania, Punct(e) de contact: PRUNA VIRGIL, Tel.284001, Email: [email protected], Fax: 284205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR, AUTORIZATIILOR, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANRULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR , , EXTINDERE SI MODERNIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL SI INFIINTARE GRADINITA IN COMUNA MIRESU MARE, LOCALIATEA LUCACESTI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIUL DE PROIECTARE TEHNICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, cu valoarea maxima admisibila de 28.890 Ron, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor-faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor)
Valoarea estimata fara TVA: 28, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma de577 leiGarantie de buna executie 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat emis de catre D.G.F.P privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, Certificatul de inregistrare emis de O.R.C, Certificat constatator emis de O.R.C, Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente
Identificarea financiara
Cerinte obligatorii: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani va fi de cel putin 57.000 lei
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea a cel putin 3 Recomandari din partea beneficiarilor insotite de copia dupa contractul de proiectare precum si procesul verbal de receptie/predare al proiectului
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat cel putin 1 contract similar a carui valoare sa fie de minim: Camin cultural 16.390 RON Infiintare gradinita 12.500 RON
CV-uri in original conform cu formularul atasat) si copie dupa diplome si atestate, pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului, copii carti de munca (la firma ofertanta), contracte de munca vizate de ITM; Se solicita o echipa de proiectare formata din minim: 1 inginer constructii civile, 1 arhitect, 1 inginer instalatii electrice autorizat ANRE (se va anexa copia autorizatiei)ISO 9001:2000 (al ofertantului) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
PRETUL OFERTEI
30%
Descriere: TEHNICE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2009 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant. Ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicireCF ANUNTULUI ATASAT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.021 310.46.41, Fax: Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA MIRESU MARE
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR 486, Localitatea: Miresu Mare, Cod postal: 437185, Romania, Tel.0262284205, Fax: 0262284001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer