Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize, acorduri, autorizatii faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul FEADR "Modernizare retea stradala, Extindere retea de alim


Anunt de participare numarul 106927/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOIU MARE (PRIMARIA BOIU MARE)
Adresa postala:  BOIU MARE NR. 204 MARAMURES, Localitatea:  Boiu Mare, Cod postal:  437060, Romania, Punct(e) de contact:  GAVRIL POP, Tel. 0262480001, Email:  [email protected], Fax:  0262480141, Adresa internet (URL):  BOIU MARE, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize, acorduri, autorizatii faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul FEADR "Modernizare retea stradala, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Renovare , modernizare, dotare camin cultural si Gradinita cu program normal - 2 grupe, in comuna Boiu Mare, judetul Maramures??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Boiu Mare, jud.Maramures, Romania
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice obtinere avize, acorduri, autorizatii faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul FEADR "Modernizare retea stradala, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Renovare , modernizare, dotare camin cultural si Gradinita cu program normal - 2 grupe, in comuna Boiu Mare, judetul Maramures?,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare : - Elaborare proiect tehnic
- Detalii de executie
- Documentatii tehnice pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii faza PT
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor ,
pentru fiecare actiune a proiectului integrat, astfel : ? Modernizare retea stradala, ? Extindere retea de alimentare cu apa potabila,
? Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere,
?Renovare , modernizare, dotare camin cultural? Gradinita cu program normal - 2 grupe
Caracteristicile principale ale investitiei se gasesc in studiile de fezabilitate ale fiecarei actiuni si sunt atasate prezentei documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 449, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare: 8.500 RON-Garantia de buna executie: 7 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de FEADR prin PNDR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 alin.1 si 2 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata);Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Imputernicire de semnatura;Certificatul de inregistrare;Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau institutii similare pt ofertatanti straini, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei indiferent pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente ( 2007, 2008, 2009 )2.Scrisoare de bonitate bancara;3.Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte (Formular nr. 20), inclusiv TREZORERIE.4.Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani prin completarea formularului ?Informatii generale?, 5.Profitul net, conform ultimului bilant co.ntabil anual trebuie sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 500.000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani; se vor prezentaurmatoarele documente justificative: Proces verbal de predare - primire documentatie, Contract si Recomandare din partea beneficiarului;Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;personalul destinat proiectarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure executarea proiectului in perioada de timp programat si sa acopere intreaga gama de specializari specifice contractului(constructii tehnico-edilitare, drumuri, instalatii electrice autorizat A.N.R.E., instalatii sanitare, etc.). Deasemenea se anexeaza pentru personal CV-uri in original, diploma, carti de munca si contracte de munca ITM in copie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim: ? 5 calculatoare? 5 licente autocad? Ploter A0? Xerox A3? Autoturism pentru deplasare in terenCel putin trei Proiecte Tehnice pentru fiecare din urmatoarele obiective: ? proiectare drum, ? proiectare retele de alimentare cu apa potabila , ? proiectare retele canalizare cu statie de epurare , ? proiectare cladiri publice.Valoarea cumulata pentru contracte ( cate unul pentru fiecare obiectiv ) sa fie de minim 400.000 Ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantul APDRP, delegatul UVCAP, reprezentantii delegati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. : 021-310 46 41, Fax:  021- 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare aluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Boiu Mare
Adresa postala:  Boiu Mare, Nr.195, Localitatea:  Boiu Mare, Cod postal:  437060, Romania, Tel. 0262-480001, Email:  [email protected], Fax:  0262-480141
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 22:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer