Licitatie Publica - Proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea avizelor si obtinerea avizelor pentru Lucrari de consolidare si restaurare Zidul Cetatii Sighisoara -Tronsoanele 12,16 si 22
Anunt de participare numarul 36275/18.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea avizelor si obtinerea avizelor pentru Lucrari de consolidare si restaurare Zidul Cetatii Sighisoara -Tronsoanele 12, 16 si 22
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea avizelor si obtinerea avizelor pentru Lucrari de consolidare si restaurare Zidul Cetatii-Tronsoanele 12, 16 si 22
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea avizelor si obtinerea avizelor pentru Lucrari de consolidare si restaurare Zidul Cetatii Sighisoara
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 612, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic declarat castigator.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.Garantie de buna executie :5% fara TVA din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B din documentatia de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date formularul D din documentatia de atribuire;Scurta prezentare a activitatii desfasurate in domeniu insotita de copii ale ultimelor contracte incheiate.Declaratie care contine informatii privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate (specialist arhitect si inginer expert atestat de Ministerul Culturii si Cultelor), numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (se mentioneaza numele persoanei responsabile). Declaratia va fi insotita de C.V.-ul personalului de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului si de certificatele de atestare emise de Ministerul Culturii si Cultelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2007 10:00
Locul: La sediul institutiei din P-ta Muzeului nr.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori din partea UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara- Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265771280, Fax: 0265771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 15:38