Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU ,,Imbracaminte bituminoasa pe DJ 561A tronson Oprisor - Balacita km. 71+905-74+905
Anunt de participare numarul 81510/02.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU , ,Imbracaminte bituminoasa pe DJ 561A tronson Oprisor - Balacita km. 71+905-74+905
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU , ,Imbracaminte bituminoasape DJ 561A tronson Oprisor - Balacita km. 71+905-74+905 si va cuprinde:
Liste de cantitati de lucrari
Estimarea de pret la nivel de Proiect Tehnic. Caiet de sarcini, memoriu tehnic, piese desenate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
documentatia se va prezenta in 3(trei) exemplare pe suport de hartie si pe suport magnetic (CD-ROM)
Valoarea estimata fara TVA: 16, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completare formular nr.12A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta obligatorie: completare formular nr. 12 B3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor- Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S, cu cel mult 30 (treizeci) zile inainte de data licitatiei4. Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2008 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice, cu rezultat pozitiv. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. (2006, 2007, 2008) Formular B1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2006-2008, inclusiv: valoare minima impusa este echivalentul a 14.350 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor prestatii in ultimii 3 ani2. Experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiiDocumentele mai sus mentionate se vor depune in copie.4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va completa formularul nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Completat cu detalii despre minim 5 lucrari similare. Pentru demonstrarea executarii prestatiilor operatorul va prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. 2. Cerinta minima impusa pentru experienta similara este de 6.000 lei, respectiv 1435 euro, cel putin un contract in copie. 4. Se va prezenta formularul nr. 12I Cerinta minima obligatorie: - 1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri (CFDP) - 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul drumuri si poduri (CFDP)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: BD N TITULESCU NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN. NR 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 14:54