Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU ,,PLOMBE + COVORASE PE DJ 607C km. 0+000 4+546
Anunt de participare numarul 75984/21.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372523317, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU , ,PLOMBE + COVORASE PE DJ 607C km. 0+000 4+546
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT TEHNIC FAZA UNICA PENTRU , ,PLOMBE + COVORASE PE DJ 607C km. 0+000 4+546
Liste de cantitati de lucrari
Estimarea de pret la nivel de Proiect Tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Liste de cantitati de lucrari
Estimarea de pret la nivel de Proiect Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
- Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie
- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S
- certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - Cerinte obligatorii: Bilantul contabil pe anul 2007 pozitiv, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice - Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. (2006, 2007, 2008) Cerinta minima : cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2006-2008, inclusiv: valoare minima impusa este 60.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta urmatoarele informatii referitoare la: 1. Lista a principalelor prestatii in ultimii 3 ani: Se va completa formularul nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea executarii prestatiilor operatorul va prezentacertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2. Experienta similaraCerinta minima impusa pentru experienta similara este de6.500 lei.3. Certificat care atesta certificarea de management al calitatii ISO9001/20014. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiSe va prezenta formularul nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor atasa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 18:00
Locul: SEAP www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD N TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN , NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220132, Romania, Tel.0252311218, Fax: 0372521137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 12:19