Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC PENTRU CONDUCTE DE RACORD SI STATII DE REGLARE - MASURARE GAZE NATURALE AFERENTE SISTEMULUI NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 143948/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 269803200, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECT TEHNIC PENTRU CONDUCTE DE RACORD SI STATII DE REGLARE - MASURARE GAZE NATURALE AFERENTE SISTEMULUI NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SISTEMUL NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE DIN ROMANIA
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE VOR ATRIBUI MIN ESTIMAT 8 CONTRACTE SUBSECVENTE, MAXIM ESTIMAT 30 CONTRACTE SUBSECVENTE. VAL ESTIMATA MINIMA CONTRACT SUBSECVENT 20.000, 00 LEI, VAL ESTIMATA MAXIMA CONTRACT SUBSECVENT 100.000, 00 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT TEHNIC PENTRU CONDUCTE DE RACORD SI STATII DE REGLARE - MASURARE GAZE NATURALE AFERENTE SISTEMULUI NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM 8 PROIECTE/ACORD CADRU
MAXIM 30 PROIECTE/ACORD CADRUMINIM 1 PROIECT/CONTRACT SUBSECVENT
MAXIM 2 PROIECTE/CONTRACT SUBSECVENT
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G =60.000, 00 lei;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 6.780, 00 lei )Pentru situatile in care un operator economic doreste sa constituie garantia intr-o alta moneda decat leul, cursul valutar este cel comunicat de BNR 7 ZILE ANTERIORARE DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poateconstitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederileHG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, plata in termen de 30 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului.Nu se accepta avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN
TRANSGAZ SA Medias sunt :
NUME SI PRENUME FUNCTIARUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentFLOREA VASILE VLADIMIR Director DepartamentIDU OLGA Director DirectieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectieCOMSA ADRIAN Director DirectiePINZAR ADELA CRISTINA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouTATOMIR MIHAELA ANDREEA InginerSIMESCU VIORICA TehnicianPETRARIU IOAN Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicRADU LUCIAN PUFLEA Sef serviciuMIRCEA TRAIAN NOVAC Inginer sefEMIL MIRCEA CRI?AN ?ef ServicuHADAMBAS OVIDIU GHEORGHE EconomistCertificate
constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna
anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatii functionare; din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident ; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Autorizatii de proiectare : PCTRI, solicitare conform Ordin nr. 89/2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea ultimul bilant contabil vizat de organele in drept.Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
prezentarea ultimul bilant contabil vizat de organele in drept.Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea autoriza?iei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractuluicare va realiza ?i verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei ?i al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea autoriza?iei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractuluicare va realiza ?i verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei ?i al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA.
Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personaluluipropriu conform specificului de activitate, autorizare ANRE pentru personalul implicat conform Ordin 89/2009. Acreditare pentru proiectare ANRE tip B pentru personalul implicat. Se accepta contract de prestari de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personaluluipropriu conform specificului de activitate, autorizare ANRE pentru personalul implicat conform Ordin 89/2009.Acreditare pentru proiectare ANRE tip B pentru personalul implicat. Se accepta contract de prestari de servicii.
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptiecare sa confirme prestarea de servicii similare achizitiei
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptiecare sa confirme prestarea de servicii similare achizitiei
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei. Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru studiile de specialitate (geotehnice/hidrologice) Certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru activitati de proiectare, urbanism si alte servicii pentru inginere geologica si hidrologica - lucrari de foraj si sondaj constructii sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru studiile de specialitate (geotehnice/hidrologice) Certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru activitati de proiectare, urbanism si alte servicii pentru inginere geologica si hidrologica - lucrari de foraj si sondaj constructii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 11:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, Serviciul Licitatii Contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca se doreste sa se incheie acord-cadru cu un numar mimim de operatori economici (mimim 3)modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului (de exemplu pe locul 3 sunt doua oferte egale)se stabileste astfel incat ofertantii clasati pe locurile de mai sus (anterioare) sa nu fie afectati (de exemplu criteriul de atribuire este pretul celmai scazut si ofertantii clasati pe locul 3 au preturi egale si elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JUIRIDICA
Adresa postala: PIATA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer