Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic pentru investitia Reabilitarea podului de la Potlogi


Anunt de participare numarul 25119/29.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Integrare Europeana, camera 105, Tel.+40-245-640517, In atentia: Dorel Bondila, Email: [email protected], Fax: +40-245-612509, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic pentru investitia Reabilitarea podului de la Potlogi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Potlogi, judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire proiect tehnic(expertiza tehnica, proiect tehnic propriu-zis, detalii executie, caiete sarcini executie lucrari, documentatii obtinere avize, autorizatii, proiect autorizare lucrari construire)verificat, documentatia economica, deviz.Asistenta tehnica pana la finalizarea proiectului Phare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 proiect tehnic in 12 exemplare originale, toate pe suport de hartie si electronic (CD). Proiectantul va asigura asistenta tehnica pana la finalizarea proiectului Phare.
Valoarea estimata fara TVA: 499, 733RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6.000 lei (scrisoare de garantie bancara, CEC sau OP)Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului, in lei (scrisoare de garantie bancara).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii", linia de buget Phare/2005/017- 690.01.03; Buget Consiliu Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Produsele, serviciile sau lucrarile care urmeaza sa fie achizitionate trebuie sa provina din state membre ale Uniunii Europene sau din state eligibile Phare si state eligibile conform EC 769/2004 si Regulamentului 2666/2000.Termene executie: 30 zile expertiza tehnica si 45 zile restul documentatiilor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare eligibilitate (art. 180, 181 din OUG 34/2006 si conform procedurilor Phare), participare procedura; atasare certificate fiscale. Persoane fizice romane: Copie legalizata CUI; copie legalizata documente infiintare; dreptul de a presta serviciile avand codul CAEN Rev2 - 7112. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice/fizice straine: Copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documentele de inregistrare si de infiintare, documente relevante privind situatia operatorului economic, activitatile prestate; dreptul de a presta serviciile avand codul CAEN Rev2 7112. Alte documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular Informatii generale; Copii rapoarte audit financiar si situatiile financiare anuale pe 2006, 2005, 2004, vizate de administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original. Persoanele juridice straine vor atasa copie si traducere legalizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente. Alte documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) sa fie de minim 1.000.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 318.938 Euro (pentru persoanele juridice straine).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestari servicii, certificari prestare, contracte, procese verbale receptie.Lista echipamente, copie certificat ISO, informatii angajati, personal pentru contract, CV (inclusiv copii diplome, autorizatii etc.), angajamente participare si prestare.Documente pentru subcontractanti si asociati, acorduri subcontractare si contracte asociere.Alte documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte similare executate, valoare minim 50% din viitorul contract.Echipamente: calculator desktop/laptop;soft operare, proiectare, calcul devize, editare si prelucrare texte;imprimanta;plotter.Specialisti necesari.ISO 9001:2000 sau echivalent.Fiecare subcontractant sau asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si inregistrare.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
experienta profesionala a personalului de specialitate care va avea roluri esentiale in indeplinirea contractului
20%
Descriere:
3.
durata de executie (a expertizei tehnice si proiectului tehnic propriu-zis)
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire(CD+hartie)se obtine la solicitare dupa dovada platii, in max 3 zile.Plata la casierie sau OP in cont R015TREZ2715006XXX000252
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare;reprezentantii autorizati ai ofertantilor;observatorii nominalizati de catre UCVAP;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii", linia de buget Phare/2005/017- 690.01.03.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Integrare Europeana, cam. 105
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel.+40-245-640517, Email: [email protected], Fax: +40-245-612509, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer