Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic pentru lucrari de reparatii la Pod Rulant Smax=200/50/5 T-14 m CHE Beresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 146195/30.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala de Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii si Logistica, Tel. +40 233207141, In atentia: Titiana GAFTON, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiect tehnic pentru lucrari de reparatii la Pod Rulant Smax=200/50/5 T-14 m CHE Beresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, sediul achizitorului, CHE Beresti-localitatea Sascut, jud. Bacau
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va intocmi proiectul tehnic, conform cerintelor din Tema de proiectare, pentru lucrarile de reparatii la Podul Rulant Smax=200/50/5 T-14 m de la CHE Beresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va intocmi un proiect tehnic, conform cerintelor din Tema de proiectare, in vederea detalierii lucrarilor de reparatii a Podului rulant bigrinda 200/50/5 T-14 m montat in CHE Beresti.Valoarea totala estimata fara TVA (numai in cifre): 10.000, 00 Lei, din care cuantumul aferent procentului de ?Diverse si neprevazute?: NU ESTE CAZUL
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantum: 200, 00 lei(100, 00 lei pt.IMM)Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b)Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.c)Modul de constituire a garantiei de participare: ?prin virament bancar in contul Hidroelectrica S.A. Sucursala ?Bistrita? Piatra Neamt, deschis la BRD-GSG Suc.Neamt: RO40BRDE280SV02364272800.Se va prezenta dovada platii (in original), cu viza bancii;?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf.art.86 alin.(1) din HG925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;?prin depunerea sumei in numerar, la casieria autoritatii contractante Hidroelectrica S.A.Sucursala ?Bistrita? Piatra Neamt, str.Lt.Draghiescu nr.13, jud. Neamt.Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara(daca este cazul)se va completa conf.Formularului nr. 15.Scrisoarea de garantie bancara va fi redactata in limba romana/insotita de traducerea legalizata in limba romana(pentru documentele redactate in alte state).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile.Se va preciza daca plata garantiei de participare se executa conditionat sau neconditionat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va restitui conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5% (pt.IMM: 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului.a)Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractuluiin termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.b)Garantia de buna executie se poate constitui: ?prin depunerea la casierie a sumei in numerar;?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf.art.90 al.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu durata de prestare a serviciilor, urmand a se prelungi in mod corespunzator pana la finalizarea lucrarilor executate in baza proiectului intocmit.Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Scrisoarea de garan?ie bancara, daca este cazul, se va completa in conformitate cu Formularul nr. 16.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna execu?ie se va executa condi?ionat sau neconditionat.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu art.92 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul nr. 2
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ tert sustinator-daca este cazul.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-Se va completa Formularul nr.3.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau tert sustinator-daca este cazul.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr.4
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006-Se va completa Formularul nr.5.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat/Subcontractantului/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator-daca este cazul.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
-Mihail Viorelian STANCULESCU, Director General, presedinte Directorat
-Lucian Aurel COCOS, Director Directia Financiara, membru Directorat-Marian BRATU, Manager Departament Mentenanta
-Constantin Romica GRIGORIU, Director S.H. Bistrita
-Claudia CRETU, Economist principal specialist Compartiment Contabilitate S.H. Bistrita
-Cornel MELINTE, Director adj.Productie S.H. Bistrita
-Ana NECHITA ? Sef Serviciu Mentenanta
-Titiana GAFTON - Sef Serviciu Achizitii si Logistica
-Carmen CARAUSU ? Sef Serviciu Tehnic
-Sorin BOGATONIU ? Sef Birou Achizitii, Hidroelectrica
-Liliana MONEA? Inspector ISCIR, responsabil de contract-Dan VIRLAN ? Serviciu Mentenanta
-Madalina BORCEA ? Dispecer sef-Sandel URSU ? Cons.jur. Birou Achizitii, Hidroelectrica-Nicoleta COMAN ? Compartiment Achizitii Contracte, responsabil proceduraCerinta nr.5: Declaratie , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010 - Se va completa Formularul nr.6. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta un certificat care va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Sevacompleta Formularul nr. 7 - "Informatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, raportati la data limita de depunere a ofertelor.
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art. 190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 8.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile similare de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic.
Prin servicii similare se va intelege intocmirea unui/unorproiecte tehnice pentru lucrari de reparatii instalatii de ridicat.
Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Cerinta minima:
-Un responsabil cu avizarea documentatiei tehnice preliminare de montare/ reparare (RADTP) atestat conform prevederilor PT ISCIR R1-2010, art. 67 (1).
Modalitatea de indeplinire
Se vacompletaFormularul nr. 9.
Ofertantii vor prezenta un tabel cuprinzand echipa de specialisti responsabila pentru indeplinirea contractului.
Se vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru personalul propus pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii, in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes precum si copii ale atestatului detinut de RADTP.
Informatii privind subcontractantii
-daca este cazul-
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.Lista se va intocmi conform Fomularului nr.10.
In acest caz, se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 11.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informatii privind asocierea -daca este cazul.
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr. 12), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Informatii privind tertul sustinator-daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana.
Modalitatea de indeplinire
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea din partea unui tert, sa prezinte un Angajament de sustinere (Formularele nr. 13 si/sau 14) din partea acestuia, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Certificat Sistem de Management de Calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia, conform art.193 din O.U.G. nr.34/2006.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu partea de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia.Se va prezenta in acest sens ocopie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
61484
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 12:00
Locul: SH Bistrita, Str.Lt Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, Jud.Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si insotitorii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
I. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.II. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).III. Conditii speciale aplicabile I.M.M.-urilor conform art. 16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.a) Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul), respectiv, indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: - numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
- cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane euro, echivalent in lei, sau active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.b) Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.c) In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.IV. Candidatul/Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri, conf. art. 46, alin. (1) din OUG 34/2006: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.V. Nu va fi admisa la evaluare : - Oferta care nu este insotita de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si cu perioada de valabilitate solicitate in Fisa de date;
- Oferta care a fost depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale.- Oferta prezentata cu intarziere (depunere la alta adresa/depunere dupa data /ora limita precizate in Fisa de date a achizitiei).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^ 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.P.E.E.H.HIDROELECTRICA S.A. Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer