Licitatie Publica - Proiect tehnic pentru obiectivul RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA,COMUNA STRUNGA,JUDETUL IASI
Anunt de participare numarul 19061/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STRUNGA (CONSILIUL LOCAL STRUNGA)
Adresa postala: comuna Strunga , judetul Iasi, Localitatea: Strunga, Cod postal: 707465, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Irina Tiplea, Tel.0232714301, Email: [email protected], Fax: 0232714440
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic pentru obiectivul RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului castigator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza: Proiect tehnic(PT) + Caiete de sarcini(CS) + Detalii de executie(DE) , inclusiv verificarea proiectului de catre verificatori atestati, pentru obiectivul RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul va fi furnizat in 5 exemplare, 2 pentru autoritatea contractanta(cu valori) si 3 pentru eventualii beneficiari
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in valoare de 2000 RON; Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din pretul contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul initiat prin Ordonanta 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea; 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;3) Certificat de atestare fiscala pt.pers.juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice; 4) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pt.pers.juridice, eliberat de Primarie; 5) Certificat constatator emis de oficiul comertului; 6) Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional(pt.persoane straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuitBilanturile contabile din ultimii 3 ani sa nu inregistreze pierderi.Balanta la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract de servicii similare, sistemul calitatii certificat ISO 9001-2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
50%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Strunga. judetul Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2007 14:00
Locul: La sediul Primariei Comunei Strunga, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant al ofertantilor , daca doresc.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 15 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il constituie nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Strunga , judetul Iasi , compartimentul achizitii publice
Adresa postala: comuna Strunga , judetul Iasi, Localitatea: Strunga, Cod postal: 707465, Romania, Tel.0232714440, Email: [email protected], Fax: 0232714440
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 12:19