Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic pentru Reabilitare DJ 709B Arad – Curtici km 2+950-15+500


Anunt de participare numarul 100025/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic pentru Reabilitare DJ 709B Arad – Curtici km 2+950-15+500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 709B Arad – Curtici km 2+950-15+500
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic pentru Reabilitare DJ 709B Arad – Curtici km 2+950-15+500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop ?ocmirea unui Proiect tehnic, conform studiului de fezabilitate si temei de proiectare care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi ?cuantum de 370 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fondul de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul nr.1, Fisa de „Informatii generale" formular nr.2;Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr.3, Decl. privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, actualizata - Formular nr.4, Certificat de atestare fiscalaprivind ?eplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscalaprivind ?eplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat; Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ?conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de ?egistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident, ?otite de traducerea autorizata ?limba rom? si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, ?egistrate si vizate de catre institutiile abilitate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) de activitate sa fie de minim: 75.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate ?ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) - Formular nr.7; formularul nr.5 Experienta similara; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere– Formular nr.10;Declaratie/Angajament de disponibilitate -Formular nr. 12;Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractantisi specializarea acestora – Formularul nr. 16, ?otita de acordurile de subcontractare ?heiate Formular nr. 16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de asociatisi specializarea acestora – Formular nr. 17A, ?otita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17; Informatii privind confidentialitatea - o lista cu documentele sau partile din documente pe care le considera confidentiale; ISO 9001 - sistemul de management al calitatii sau echivalent; Declaratie privind ?usirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat - formularul nr.23
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat ?ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) cel putin un serviciu cu obiect de activitate similar cu o valoare de minim: 37.000 lei.Personal minim solicitat: - un verificator proiecte atestat ?specialitatea constructii de drumuri;
- doi ingineri C.F.D.P.- un specialist topograf autorizat OCPI;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:00
Locul: CJ Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentantii ofertantilor;reprezentantii UCVAP (dupa caz); alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta (dupa caz expertii cooptati);
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-pentru o informare cit mai exacta a cerintelor solicitate la pct. III.2 din prezentul anunt, operatorii economici sunt rugati sa analizaza in detaliu fisa de date(anexata prezentului anunt);
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer