Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic si detalii de executie pentru Centrala fotovoltaica 3 MWp de producere a energiei electrice


Anunt de participare numarul 70579/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA BOTARCA, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic si detalii de executie pentru Centrala fotovoltaica 3 MWp de producere a energiei electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: oras Topoloveni , judetul Arges , Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru obiectivul Centrala fotovoltaica de 3 MWp de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Topoloveni , judetul Arges . Obiectul contractului va fi elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie a centralei fotovoltaice conform specificatiilor caietului de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru obiectivul Centrala fotovoltaica de 3 MWp de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Topoloveni , judetul Arges . Obiectul contractului va fi elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie a centralei fotovoltaice conform specificatiilor caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 25.000 lei ;garantia de buna executie a contractului- 5 % din valoarea contractului ; constituite sub forma de scrisoare de garantie bancara .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se va face in cadrul POS - CCE 2007-2013 - AP 4 - DMI-2 , in conditiile in care proiectul va fi finantat la sfarsitul perioadei de selectie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Consiliul localTopoloveni adepus in vederea finantarii proiectul " Centrala fotovoltaica de 3 MWp de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Topoloveni " . Executia contractului de proiectare este conditionata de selectia proiectului la finantare .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ;
Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei , original;
Certificat de atestare fiscalaprivindobligatiile de plata catre bugetul general consolidatsi bugetul local , valabile la data depunerii ofertei , fara obligatii de plata , original;
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;
Bilantul contabil la data de 31.12.2007 , vizat si inregistrat la organele competente ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor servicii prestate inultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari; cel putin o recomandare din partea altor beneficiari ;Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ;Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune in special pentru asigurarea controlului calitatii ;Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001/2000
Sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001/2001 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);sau standarde de gestiuneecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu , certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea , sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene
Certificat , atestari privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de protectia muncii in conformitate cu Legea nr.319/2006;ISO 18001/2001 si alte instructiuni privind protectia si siguranta muncii;
sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din late state ale Uniunii Europene
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta cel putin un contract de prestari de servicii avand un obiect similar de prestare si recomandare din partea beneficiarului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10582 din 30.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 12:00
Locul: Topoloveni , str. Calea Bucuresti , nr. 111 , judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare , reprezentanti imputericiti ai ofertantilor , persoane desemnate UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL - CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE - AP4 -DMI2 -VALORIFICARFEA RESURSELOR REGENERABILE DE ENERGIE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS , NR.6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR. VICTORIEI , NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV DIN CADRUL PRIMARIEI TOPOLOVENI
Adresa postala: TOPOLOVENI , STR. CALEA BUCURESTI , NR. 111 , JUD ARGES, Localitatea: TOPOLOVENI, Cod postal: 115500, Romania, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469, Adresa internet (URL): www.topoloveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer