Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tehnic si executie lucrari de infrastructura pentru asfaltare, canal si retea apa


Anunt de participare numarul 100382/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOGOSOAIA
Adresa postala:  SOS. BUCURESTI-TARGOVISTE, nr.138, Localitatea:  Mogosoaia, Cod postal:  077135, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA GRIGORE, Tel. 351.66.92, Email:  [email protected], Fax:  351.66.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic si executie lucrari de infrastructura pentru asfaltare, canal si retea apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Mogosoaia, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unul dintre obiectivele prioritare ale Primariei comunei Mogosoaia ?constituie asigurarea infrastructurii (rutiera, re?ele edilitare) necesare desfasurarii ?bune conditii a activitatilor locuitorilor. Din acest punct de vedere, Primaria Mogosoaia vizeaza aducerea la parametrii functionali a strazilor care fac obiectul lucrarilor executate ?cadrul contractului ce urmeaza sa fie atribuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista): min. 40 strazi, conform specifica?iilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 905, 691.43EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Conform Art 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 24 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - un inst. de gar. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari; sau OP ?contul RO25TREZ4225006XXX000216, in valoare de 539500 RON sau 130000 EUR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte surse de finantare constituite in conditiile legii (imprumuturi, granturi, etc.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 si prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?eplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor; Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?eplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor; Prezentarea Certificatului de atestatre privind obliga?iile la Fondul de mediu; Certificat Constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009; 2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si ?egistrate de organele competente; 3.Nivelul indicatorului financiar "Licihiditate generala" sa fie 100%. 4.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 4.000.000 Euro, din care suma de cel putin 1.000.000 Euro, pentru o perioada de min. 4 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata ?eplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 13.600.000 Euro, respectiv pentru: lotul nr. 1: min. 3.300.000 Euro;lotul nr. 2: min. 7.100.000 Euro;lotul nr. 3: min. 3.200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate ?ultimii 5 ani.
3.recomandarile/certificatele constatatoare4.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 5.Declaratiei privind personalul responsabil pentru ?eplinirea contractului
6.ISO 9001, OHSAS18001:2008, SA8000:2008; ISO 14001:2005 sau certificate echivalente ale acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat ?ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de proiectare si executie lucrari av? ca obiect punerea ?opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces) si extinderea sistemului de canalizare si de alimentare cu apa/punerea ?opera a unui sistem nou, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.300.000 Euro (fara TVA), respectiv pentru: lotul nr. 1: min. 1.100.000 Euro; lotul nr. 2: min. 2.200.000 Euro; lotul nr. 3: min. 1.000.000 Euro. 4.soft de proiectare, plotter, statie totala, autobasculante, autospeciale, instalatie de preparat mixturi asfaltice, repartizor finisor, echipamente pentru stropit si aplicat emulsie, perie mecanica, reciclator, freza asfalt, freza beton, cilindru compactor, buldoexcavator, excavator, incarcator frontal, autocisterna, aparat sudura 5.manager proiect, ingineri proiectanti, ingineri geodezi, manager proiect, ingineri/subingineri, sef santier, manager sisteme de managment de calitate, de mediu, responsabil tehnic cu executia, cu ctr. tehnic de calitate, sef lot lucrari, sudori autorizati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Proiectul de management al traficului
18%
18
Descriere: conform fisei de date
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
5%
5
Descriere: conform fisei de date
4.
Durata de executie
4%
4
Descriere: conform fisei de date
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata
5%
5
Descriere: conform fisei de date
6.
Durata de elaborare a proiectului tehnic(PT+CS+DDE)
3%
3
Descriere: conform fisei de date
7.
Metodologia de executare a terasamentelor prin utilizarea tehnologiilor de control 2D – laser/3D - GPS
10%
10
Descriere: conform Fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se va constitui pentru intreg contractul dat fiind faptul ca potrivit SECTIUNII II punctul II.1.8)-Impartire in loturi , operatorii economici au obligatia de a depune oferte pentru toate loturile. Motivati de limitarea de caractere impusa de aplicatia e-licitatie, operatorii economici vor lua in considerare informatiile complete prevazute la sectiunea V.4) - Capacitatea tehnica si/sau profesionala din fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Bucuresti Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bd. Unirii 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0214083600, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, ?conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mogosoaia
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Targoviste nr 138, Localitatea:  Mogosoaia, Cod postal:  077135, Romania, Tel. 0213516692, Email:  [email protected], Fax:  0213516695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer