Licitatie Publica - Proiect tehnic si executie reparatii capitale cladire scoala si ateliere
Anunt de participare numarul 30174/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR "TRAIAN DEMETRESCU"
Adresa postala: Bulevardul Decebal, nr. 105, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200440, Romania, Punct(e) de contact: Grupul Scolar "Traian Demetrescu", Tel.0726344372, In atentia: Gavrila Octavian, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
grup scolar
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tehnic si executie reparatii capitale cladire scoala si ateliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Grupul Scolar Traian Demetrescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica si executie lucrari de reparatii capitale la grupurile sanitare elevi, zugraveli-vopsitorii interioare si inlocuire ferestre si usi existente cu ferestre si usi PVC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Studiului de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: 487USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara(Formularul 19)Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVATermen garantie: minim 24 luni
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova din alocatiile bugetare puse la dispozitie din fonduri guvernamentale cu aceasta destinatie; plata pe baza de situatii de lucrari aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44, OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular 12A)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 12B )
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
- Certificat Unic de Inregistrare(CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 30.06.2007 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice
- Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Contracte de lucrari a caror valoare, prin insumare, este de minim 487.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani(Formularul 12F si tabel anexa
- Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti, datele de identificare si specializarea acestora (Formularul 12G si tabel anexa)
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al celui de conducere, vizat de Inspectoratul Teritorial de Munca(Formularul 12I)
- Declaratie privind dotarile specifice de
logistica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari(Formularul 12H si tabelul anexa)
- Documente emise de organisme abilitate prin care se atesta cerificarea sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, achitat la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 14:00
Locul: Grupul Scolar Traian Demetrescu, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.(+4) 0251 41.85.68, Fax: (+4) 0251 41.56.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 12:16