Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC STATIE DE COMPOSTARE A DESEURILOR DIN ORASUL TIRGU BUJOR


Anunt de participare numarul 6764/22.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TIRGU BUJOR
Adresa postala: STR. G-RAL EREMIA GRIGORESCU NR. 105, Localitatea: Targu Bujor, Cod postal: 805200, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN ARFIRE, Tel.0236 340339, Email: [email protected], Fax: 0236 340561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT TEHNIC STATIE DE COMPOSTARE A DESEURILOR DIN ORASUL TIRGU BUJOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Tirgu Bujor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica si inspectii tehnice, dosar de licitatie si specificatii tehnice pentru contracte de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141520-0 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74313100-7-Servicii de inspectie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in proiectare, proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, inspectie tehnica.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.04.2007 pana la 24.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din cadrul Proiectului PHARE 2004 - pROGRAMUL DE COEYIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR (FAZA EXTINSA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA, ROMANA SAU STRAINA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatii vor prezenta urmatoarele:
1. Documente care dovedesc eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea IV, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
2. Documente care dovedesc inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita incadrarea valorii unor indicatori financiari peste o valoare minima impusa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii anuale de afaceri este de 1.530.000 ron sau echivalentul a 450.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala, conform formularului B2 din sectiunea IV, lista prezentand subcontractantii, experienta similara - prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 60.000 ron sau echivalentul a 18.000 euro, recomandari din partea altor beneficiari, resurse tehnice si resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform formularelor din documentatia privind achizitia publica de servicii de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament sau numerar, la casieria Primariei orasului Tirgu Bujor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.04.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Tirgu Bujor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer