Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT TEHNIC,DETALII DE EXECUTIE,AVIZE,ACORDURI SI AUTORIZATII PENTRU PERIMETRELE DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL "BAHNA URSULUI",COMUNA DOMNESTI JUD.ARGES SI IZLZ COMUNAL,TRUPUL "CAMPING",COMUNA ALBOTA,JUD ARGES


Anunt de participare numarul 13511/08.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL STANCIU, Tel.0248222989, Email: [email protected], Fax: 0248222989
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DESCENTRALIZATA A M.A.D.R.
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII PENTRU PERIMETRELE DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL "BAHNA URSULUI", COMUNA DOMNESTI JUD.ARGES SI IZLZ COMUNAL, TRUPUL "CAMPING", COMUNA ALBOTA, JUD ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Comuna Domnesti;
Comuna Albota.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74843000-0 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRESTARI DE SERVICII DE PROIECTARE, DETALII DE EXECUTIE, AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 035RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 1000 RON;O.P.IN CONTUL RO92TREZ0465005XXX000159 TREZORERIA PITESTI, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CU O.P.DUPA EMITEREA FACTURII SI IN TERMEN DE 5 ZILE DUPA PRIMIREA FONDURILOR DA LA M.A.D.R.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria rasp.ca nu a fost condamnat pt.act.prev de art 180 din OUG 34/2006;
-Declaratie ca nu se afla in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006;
-Certificat constatator-bugetul de stat, bugetul local-originale;
-Certificat O.R.C.;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Formularele 12A, 12C;
-Autorizat de catre MADRconf.Lg.138/2004;
-Certificatul de imnatriculare;
-Extras din statutul soc.care sa ateste obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil inreg.si avizat conf.legii;
-Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.priv.lista princ.lucr.exec.in ultimii trei ani(Formular 12F);
-Decl.priv.dotarile tehnice(Formular 12H);
-Decl.priv.efectivul mediu anual angajat (Formularul 12I);
-Recomandari din partea altor beneficiari (min.doi).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: -Numerar;O.P.in contul RO58TREZ04623830120XXXXX TREZORERIA PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii legali ai ofertantilor sau delegatii acestora(procura de reprezentare).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Dupa atribuirea contractului de achizitie publica, prin act aditional la contract, proiectantul castigator va intocmi documentatia pentru abtinerea avizelor si autorizatiilor necesare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICUL GOLESCU, NR.38, SECT I, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 10873, Romania, Tel.021 310 46 42, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a actului ca invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES(COMP.ACHIZITII)
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 222 989, Email: [email protected], Fax: 0248 222 989
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer