Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2, 3, 4, 5, 6, 8 sali de grupa


Anunt de participare numarul 1956/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LEAHU, Tel.021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Educatiei si Cercetarii Unitatea Centrala de Management a Proiectelor de Reabilitare a Scolilor
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mirela DIRSTARU, Tel.021 310 22 07, In atentia: Mirela DIRSTARU, Email: [email protected], Fax: 021 310 22 08, Adresa internet (URL): www.schoolrehabilitation.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Educatiei si Cercetarii Unitatea Centrala de Management a Proiectelor de Reabilitare a Scolilor
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mirela DIRSTARU, Tel.021 310 22 07, In atentia: Mirela DIRSTARU, Email: [email protected], Fax: 021 310 22 08, Adresa internet (URL): www.schoolrehabilitation.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Educatiei si Cercetarii Unitatea Centrala de Management a Proiectelor de Reabilitare a Scolilor
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mirela DIRSTARU, Tel.021 310 22 07, In atentia: Mirela DIRSTARU, Email: [email protected], Fax: 021 310 22 08, Adresa internet (URL): www.schoolrehabilitation.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2, 3, 4, 5, 6, 8 sali de grupa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2, 3, 4, 5, 6, 8 sali de grupa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita studiu de fezabilitate, documentatie autorizatie construire, proiect tehnic, detalii de executie
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la castigatorul licitatiei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie va fi in cuantum de 15, 000 RON si va avea o valabilitate de 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente care dovedesc eligibilitatea (declaratie pe proprie raspundere, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006) - Documente care dovedesc inregistrarea (Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, copie certificata de pe statutul societatii, Copie autentica de pe Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale despre ofertant - Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 30.06.2003, 30.12.2003, 30.12.2004, 30.12.2005, 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele competente; - Declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minimum 550000 RON, echivalentul a 150000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Recomandari din partea altor beneficiari - Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita dovada indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect un proiect similar (invatamant) cu o valoare minima de 120750 RON echivalentul a 35000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Caracteristici tehnice si functionale ale proiectului tehnic
40%
Descriere:
2.
Termenul de executie (total) proiectare in zile calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului
30%
Descriere:
3.
Pretul ofertei lei fara TVA
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita la casieria Ministerului Educatiei si Cercetarii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2007 10:30
Locul: Ministerul Educatiei si Cercetarii - UCMPRS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recursul impotriva deciziei CNSC se solutioneaza de catre Curtea de Apel Bucuresti, potrivit dispozitiilor art. 304 indice 1 Cod procedura civila
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei si Cercetarii Unitatea Centrala de Management a Proiectelor de Reabilitare a Scolilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021 310 22 07, Email: [email protected], Fax: 021 310 22 08, Adresa internet (URL): www.schoolrehabilitation.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer