Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2,4 sali de grupa si gradinite cu program prelungit cu 4,6 sali de grupa


Anunt de participare numarul 56584/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Georgiana Arsene, Tel.021-3102207, In atentia: Mirela Dirstaru, Email: [email protected], Fax: 021-3102208, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2, 4 sali de grupa si gradinite cu program prelungit cu 4, 6 sali de grupa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii Proiect tip pentru Gradinite cu program normal cu 2, 4 sali de grupa si gradinite cu program prelungit cu 4, 6 sali de grupa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la cistigatorul licitatiei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie va fi in cuantum de 8.600 RON si va avea o valabilitate de 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente care dovedesc eligibilitatea (declaratie pe proprie raspundere, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data anuntata pentru depunerea ofertelor, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)- documente care dovedesc inregistrarea (Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original, complet, care sa cuprinda toate datele referitoare la firma, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data anuntata pentru depunerea ofertelor; Copie legalizata de pe statutul societatii; Copie legalizata de pe Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa cu informatii generale despre ofertant-Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
-Declaratie privind cifra de afaceri anuala din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani minimum 850.000 RON, echivalentul a 240.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Recomandari din partea autoritatilor publice, in cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii a operatorului economic care depune oferta - prezentarea dovezii existentei unui sistem de asigurare a calitatii (Standarde internationale seria ISO 9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract ce a avut ca obiect un proiect similar si care a avut o valoare minima de 130.000 RON echivalentul a 36.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita la casieria Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 10:30
Locul: Ministerul Educatiei, Cercetarii si TineretuluiUMPRS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recursul impotriva deciziei CNSC se solutioneaza de catre Curtea de Apel Bucuresti, potrivit dispozitiilor art. 304 indice 1 Cod procedura civila
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Scolilor - Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021-3102207, Email: [email protected], Fax: 021-3102208, Adresa internet (URL): www.schoolrehabilitation.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer