Licitatie Publica - Proiectare - executare - Ansamblu de constructii modulare cu functiunea Gradinita
Anunt de participare numarul 106752/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA USUSAU (PRIMARIA USUSAU)
Adresa postala: Ususau, nr. 87A, Jud. Arad, Localitatea: Ususau, Cod postal: 317375, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN TOLE, Covaliv Valentin, Tel. 0257/434101, Email: [email protected], Fax: 0257/434101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare - executare - Ansamblu de constructii modulare cu functiunea Gradinita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Ususau, Loc. Ususau, nr. 120 - 121/b, Jud. Arad
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ansamblu de constructii modulare cu functiunea Gradinita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executare Ansamblu de constructii modulare cu functiunea Gradinita
Valoarea estimata fara TVA: 521.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 8000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, fond de rulment
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa urmatoarele formulare:
- Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2;Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata
Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentatin original sau copie legalizata;
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului prezentatin copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre institutiile abilitate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei aniPersoanele juridice romane vor atasa copii conform cu originalul dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2007, 2008 si 2009, depuse la institutiile abilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) cel putin un contract de prestari servicii cu obiect de activitate similarOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani de activitate (2005, 2006, 2007, 2008, 2009) cel putin un contract de lucrari cu obiect de activitate similar- se va completa formularul nr.5 - Experienta similara,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 10:00
Locul: Loc. Ususau, nr. 87A, Judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori MFP, persoane autorizate de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ususau
Adresa postala: nr. 87a, Localitatea: Ususau, Cod postal: 317375, Romania, Tel. 0257434101, Email: [email protected], Fax: 0257434101, Adresa internet (URL): www.comunaususau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 14:18