Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - proiectare - fazele proiect tehnic, proiect autorizatie de construire, detalii de executie, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatie de construire si executie lucrari "Remodelare, Amenajare si Reconversie obiective istorice si simbolice din or


Anunt de participare numarul 111210/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Adresa postala:  str. a I-a nr.180, Localitatea:  Sulina, Cod postal:  825400, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA PICU, Tel. 0240543003, In atentia:  compartimentului achizitii publice, Email:  [email protected], Fax:  0240543661, Adresa internet (URL):  www.primaria-sulina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
proiectare - fazele proiect tehnic, proiect autorizatie de construire, detalii de executie, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatie de construire si executie lucrari "Remodelare, Amenajare si Reconversie obiective istorice si simbolice din orasul Sulina, pentru introducere in circuitul turistic"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: intravilan oras Sulina
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare - fazele proiect tehnic, proiect autorizatie de construire, detalii de executie, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatie de construire si executie lucrari "Remodelare, Amenajare si Reconversie obiective istorice si simbolice din orasul Sulina, pentru introducere in circuitul turistic"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
45112714-3-Lucrari de arhitectura peisagistica a cimitirelor (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45451000-3-Lucrari decorative (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare - fazele proiect tehnic, proiect autorizatie de construire, detalii de executie, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatie de construire si executie lucrari "Remodelare, Amenajare si Reconversie obiective istorice si simbolice din orasul Sulina, pentru introducere in circuitul turistic"
Valoarea estimata fara TVA: 53, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in valoare de 12.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 5% din pretul contractului fara taxa pe valoarea adaugata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie - eligibilitate, declaratieneincadrare in prevederile art. 181 din ordonanta numarul 34 / 2006, certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, valabil la data depunerii, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde codurile necesare realizarii urmatoarelor activitati: proiectare, executare lucrari de consolidare si componente artistice in domeniile restaurare si protejare monumente istorice si turistice, arhitectura, sculptura si pictura; certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului ; autorizatie de la oficiul national pentru monumente istorice pentru activitati de cercetare, proiectare, executie de lucrari de consolidare si componente artistice in domeniile restaurare arhitecturala, urbanism parcuri si gradini, cercetare monumente istorice, restaurare piatra murala, componente artistice: restaurare piatra, sculptura piatra;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada realizarii unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani de 14.500.000 lei, copii ale bilantului contabil pe ultimii 3 ani , inregistrate de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular 5 - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; candidatul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari si servicii similare, respectiv lucrari si / sau servicii de remodelare, amenajare si reconversie, in valoare de 52.000.000 lei, realizate prin maxim 2 contracte; personal de specialitate: 1 inginer constructii civile - experienta de minim 7 ani ; minim 1 arhitect specializat in arhitectura cladirilor, sistematizare, amenajarea teritoriului si urbanism, - experienta in domeniu de minim 4 ani, ; minim 1 arhitect, specializat in cercetare, proiectare si restaurare in domeniul monumentelor istorice, -experienta in domeniu de minim 10 ani, minim 1 specialist coordonator executie, - experienta in domeniu de minim 2 ani, cu studii superioare tehnice, minim 1 specialist responsabil cu protectia muncii, -experienta in domeniu de minim 3 ani, minim 1 specialist restauratorcomponente artistice, sculptura piatra si restaurare piatra in domeniul monumentelor istorice, atestat conform legii, -experienta in domeniu de minim 10 ani, cu studii superioare, licenta facultatea de arte plastice si atestat eliberat de catre ministerul culturii si cultelor pentru desfasurarea de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice; cate minim 1 specialist din urmatoarele domenii: sculptura (minim 2 ani experienta), pictura (minim 2 ani experienta), grafica (minim 2 ani experienta), scenograf (minim 5 ani experienta), arta plastica (minim 2 ani experienta); dovada: studii superioare, diploma licenta care sa ateste specializarea si / sau atestate eliberate conform legii; pentru personalul de specialitate se vor anexa curicullum vitae, copii dupa carnetele de munca, contractele de colaborare (copie); lista cuprinzand utilajele si echipamentele tehnologice inclusiv dotarile; ISO9001:2001 sau echivalent, in domeniul proiectarii si amenajarii obiective similare contractului; celelalte cerinte de calificare se regasesc la sectiunea VI.3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ordin 51 / 2009 al anrmap; necesitatea executiei lucrarilor in vederea reintroducerii in circuitul turistic al obiectivelor avute in vedere
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Experienta similara: 40 puncte; numar personal de specialitate: 60 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2010 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite de catre candidat, observatori de la unitatea centrala de verificare a achizitiilor publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ISO 14001:2005 sau echivalent, in domeniul proiectarii si amenajarii obiective similare obiectului contractului; OHSAS18001:2008 sau echivalent, in domeniul proiectarii si amenajarii obiective similare obiectului contractului; ISO9001:2008 sau echivalent, in domeniile proiectare si amenajare, proiectare si consolidare - restaurare monumente istorice, proiectare si executie lucrari constructii civile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  strada stravopoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel constanta
Adresa postala:  strada traian, numarul 35 c, Localitatea:  constanta, Cod postal:  541600, Romania, Tel. 0241606591, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor articolului 256^2 alineatul 1 litera a din ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment achizitii publice
Adresa postala:  strada 1, numarul 180, Localitatea:  sulina, Cod postal:  825400, Romania, Tel. 0240543001, Email:  [email protected], Fax:  0240543661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer